Vozači su upozoreni da pripaze na ozbiljan izvor oštećenja koji bi ove jeseni i zime mogao rezultirati skupim računima za popravke.
Jedan britanski automehaničar upozorava vozače na jedan od najčešćih razloga zašto toliko automobila gubi na vrijednosti i što vlasnici mogu učiniti da to spriječe.
S hladnijim temperaturama i vlažnijim vremenom, mnogi vozači su manje skloni pravilno održavati svoja vozila.
Međutim, ovaj automehaničar nedavno je objavio video u kojem upozorava vozače da je hrđa koja se počinje stvarati u ovo doba godine značajan uzrok oštećenja.
Objasnio je: “Nije zapravo snijeg taj koji uzrokuje hrđanje automobila zato što se lijepi za aute. Ne, problem nastaje kad temperature padnu ispod nule i imate sav taj snijeg nagomilan posvuda, ostavljajući vodu koja se zaledi. Lokalna uprava tada koristi sredstva za otapanje leda, a najčešće sredstvo je sol.
“Šta se događa? Vozite po vodi sa soli, i doslovno će vaš automobil biti podvrgnut tlačnom pranju slanom vodom. Sol doslovno izjeda automobil iznutra prema van.”
Iako su novi automobili danas puno otporniji na hrđu nego prije i imaju određene zaštite iz tvornice, mnogi modeli su podložni oštećenju.
Kako bi se spriječilo stvaranje hrđe, on preporučuje vozačima da što prije zaštite donji dio automobila, provjeravajući prethodno da nema hrđe.
Savjetovao je za Express: “Kako biste smanjili učinak hrđe, broj jedan je zaštita podvozja.”
“Zaštita podvozja postaje sve manje potrebna kod novih automobila, ali to je još uvijek jako korisna stvar. Najbolje vrijeme za zaštitu podvozja je kada je automobil potpuno nov i nije bio izložen soli. Ako vaš automobil već ima hrđu ili sol na sebi koju niste isprali, zapravo biste to mogli zadržati unutra, što će ubrzati hrđanje. Sve što je hrđi potrebno jest kisik i nešto da započne taj proces.”