Model čija je premijera najavljena za proljeće 2025. godine značajan je ne samo jer donosi novu tehnologiju već i novi, odnosno stari način označavanja, budući da električni modeli više neće imati posebne EQ oznake, već samo dodatak da koriste EQ tehnologiju.
Mercedes-Benz je objavio nekoliko važnih detalja vezanim uz novi model, a ističu kako je testni model prevezao 1.270 km uz samo dva kratka zaustavljanja po 10 minuta.
Novi CLA koristi novu Mercedes Modular Architecture (MMA) s naponom od 800 V (prethodni modeli imaju 400 V) što omogućuje veću učinkovitost kao i veće snage, kako punjenja, tako i pogona.
Mercedes-Benz navodi kako je najveća snaga punjenja čak 320 kW (doduše nema podataka u kojem rasponu) što omogućuje dodavanje energije potrebne za 300 km vožnje za samo 10 minuta.
Na stazi Nardo u Italiji, testni CLA je prevezao više 3.700 km za 24 sata prosječnom brzinom od 154,9 km/h, pri čemu je napravljeno 40 pauza za punjenje od po 10 minuta.
Mercedes-Benz planira koristiti dvije baterije, veću s neto kapacitetom od 85 kWh koja koristi NMC tehnologiju te omogućuje doseg do 750 km te manju LFP bateriju kapaciteta 58 kWh, što bi trebalo osigurati manju početnu cijenu.
Za pogon se koriste dva motora s permanentnim magnetima, a Mercedes-Benz ističe kako je uprkos tome količina rijetkih metala vrlo mala.
Straga je glavni pogon, odnosno motor snage 200 kW koji je povezan s automatskim dvostepenim prijenosnikom, a cijela konstrukcija je vrlo kompaktna te ne smanjuje obujam gepeka.
Na prednjoj osovini je dodatni elektromotor snage 80 kW, a zanimljivo je kako je poveza spojkom koja ga za 0,2 sekunde može odvojiti od točkova te ponovno spojiti kad je potrebno.
Ovim se povećava učinkovitost u uvjetima kad potrebe za snagom nisu velike, a motor se gotovo trenutno uključuje pritiskom na papučicu gasa ili u slučaju rekuperacije.
Iako je MMA platforma prvenstveno razvijena za električne pogone, novi CLA će se nuditi i s hibridnim pogonom gdje će kombinirati M 252 benzinski motora s 20 kW elektromotorom koji će biti integriran u 8-brzinski automatski mjenjač.
Baterija je kapaciteta 1,3 kWh, a radi na 48 V CLA će moći voziti samo s električnim pogonom
Novi CLA na tržištu bi se trebao pojaviti sredinom sljedeće godine.