Čuvena marka iz svijeta proizvođača luksuznih automobila za široke narodne mase Mercedes-Benz, koji posluje kao sastavni dio grupacije Daimler, tokom 2021. godine je prodao 2,05 miliona četvorotočkaša.
Objava se dogodila juče i ona istovremeno znači da je tokom prošle godine, najpopularniji premijum brend automobila na svijetu, nakon petogodišnje vladavine trokrake zvijezde, ponovo postao BMW.
U istom vremenskom razdoblju, marka Smart je isporučila dodatnih 38.514 automobila, dok je divizija s imenom Mercedes-Benz Vans dodala 334.210 četvorotočkaša, što je za 2,5 odsto više nego lani. Postignuti rezultatima koje smo iznijeli, treba pridodati da su Mercedesova vozila iz segmenta baterijskih, registrovala rast prodajnih brojki od preko 90 odsto, pa se ukupan broj takvih automobila popeo na 99.301. I ovaj podatak je sastavni dio juče objavljenog saopštenja za javnost.
Interesantno je reći da je najimpozantnije posrnuće prodajnog ciklusa Mercedesa zabilježeno na teritoriji Starog kontinenta gdje je pad bio dvocifren (11,2 odsto), dok su Nijemci nešto bolje prošli u Kini s padom prodaje za svega dva odsto. S druge strane, za zadovoljstvo razloga imaju u timu njemačkog brenda koji je zadužen za osvajanje Sjedinjenih Američkih Država, jer je tamo indeksiran rast od 0,4 odsto. Svi podaci se oslanjaju na poređenje s komparativnom, već svejedno usljed krize s koronom, 2020. godinom, prenosi AutoRepublika.