EQC je bio jedan od prvih Mercedesovih pokušaja prodaje električnog vozila širom svijeta, ali nikada nije stigao u Sjedinjene Države. Veliki SUV prvotno je trebao doći na tamošnje tržište 2021., s više od godinu dana zakašnjenja.
Međutim, Stern je naposljetku odlučio ne izdati američku vizu za električno vozilo velike snage, "nakon sveobuhvatnog pregleda razvoja tržišta".
U e-poruci Motor1 Jan Weber, International EQ-Product Communications u Mercedesu, potvrdio je da će EQC zapravo biti ukinut u drugom kvartalu 2023. godine. Tako je – posljednji stari EQC sastavljen je prije više od godinu dana. U julu 2022. Business Insider je izvijestio o planiranom završetku EQC-a u maju 2023., ali brend nikada nije dao službenu objavu. Sada imamo potvrdu, iako više od godinu dana kasnije.
Iako EQC više ne postoji, očekuje se da će se to ime vratiti za sasvim drugačije električno vozilo. Bit će to rival Tesla Model 3, s odjecima studije Vision EQXX. Trebao bi biti otprilike veličine limuzine CLA ili C-klase (zbog čega naziv EQC puno bolje pristaje) i temeljiti se na MMA modularnom Mercedesovom građevinskom kompletu. Slično kao što je stari EQC dijelio svoju bazu s vozilima s unutarnjim izgaranjem, ni MMA neće biti isključivo električna platforma.
Međutim, Christoph Starzynski, potpredsjednik Mercedes-Benza za razvoj električnih pogona, rekao je 2022. da će kompromis biti na strani motora s unutarnjim sagorijevanjem. Drugim riječima, arhitektura je prvenstveno namijenjena električnim automobilima, a bit će i nekih ustupaka za ICE vozila. Toliko o sloganu "Najbolje ili ništa", zar ne?
Za razliku od današnjih EQ vozila, očekuje se da će EQC (ime nije potvrđeno) koristiti ugodniji dizajnerski jezik. Da biste dobili predodžbu o njegovom svježem dizajnu, samo pogledajte konceptnu CLA-klasu. Pretpostavljamo da će aerodinamički know-how Vision EQXX pretočiti u proizvodno vozilo, pišr Motor 1.
U konceptnoj verziji, CLA je reklamiran kao domet do 750 kilometara. Međutim, pretpostavljamo da će odgovarajuća EPA vrijednost biti niža. Očekuje se da će jeftinije verzije dolaziti s litij-ionskom fosfatnom baterijom. Skuplji modeli bit će opremljeni anodama od silicij oksida, koje omogućuju veću gustoću energije, a time i veći domet.
Iako Mercedes nije otkrio veličinu baterije, očekuje se da će koncept imati iskoristivi kapacitet od oko 89,6 kWh. To je računica koja proizlazi iz navedenog dometa i potrošnje energije od 8,3 kilometra po kilovatsatu. Tu je i tehnologija punjenja od 800 volti.