Manji od eSprintera, novi kombi dolazit će u luksuznoj i komercijalnoj verziji, izrađen na Mercedesovoj VAN.EA platformi. Mercedes upravo testira prve prototipove na javnim cestama.
Novo vozilo temelji se na modularnoj platformi koja se može konfigurirati u više veličina, a planirane su i komercijalne i privatne primjene.
Ovi kombiji trebali bi stići 2026. godine, uključujući luksuzni kombi srednje veličine za američko tržište.
Ako tražite električni dostavni kombi, Mercedes-Benz vas već pokriva svojim eSprinterom . Dostupan u dvije veličine s dometom do 252 milje, pravi je za prijevoz po urbanim sredinama. Međutim, Mercedes ima puno veće planove za svoju liniju električnih kombija, a taj plan je upravo ušao u fazu testiranja.
Već su započeli testovi fleksibilne arhitekture na javnim cestama za koju Mercedes naznačuje da će poduprijeti cijeli razvoj njegovog kombija počevši od 2026. Snažno prerušen, novi kombi izgleda kao, pa, kombi. To je kutija u koju stavljate druge kutije. S funkcionalnog stajališta, postoje dvoja klizna stražnja vrata i veliki zadnji otvor.
Ono što je mnogo zanimljivije je ono što se događa ispod. Mercedesova nova modularna električna arhitektura — koju je, za ovu namjenu, nazvala Van.EA — koristi tri modula za stvaranje neke vrste Lego lego strukture koja se može ugraditi u komercijalna i u privatna kombija. Prednji dio je standardiziran s EV pogonskim sklopom. Srednji dio diktira koliko je dug prtljažni prostor i koliko će visok biti krov, sa standardiziranim veličinama baterije. Zadnji modul dolazi s motorom za varijante s pogonom na sve točkove, ili bez za aplikacije s pogonom na prednje kotače.
Iako još nema detalja o kombiju koji Mercedesovi inženjeri trenutno testiraju na javnim cestama, očito je da je mnogo manji od eSprintera. Mercedes je ranije rekao da će ova nova električna arhitektura rezultirati i komercijalnim primjenama i luksuzno orijentiranim kombijem namijenjenim američkom tržištu. Potonji se neće zvati Metris, ali će popuniti prazninu nastalu kada je taj model izašao s tržišta na kraju modelne godine 2023.