Nakon što je priznao da su njegovi ciljevi elektrifikacije bili preambiciozni, Mercedes sada ulaže "nepristojnu količinu novca" u motore s unutrašnjim sagorijevanjem.
U intervjuu za njemačku Wirtschaftswoche, izvršni direktor Ola Kallenius rekao je da će ICE tehnologija "trajati i do 2030-ih".
Kako bi bili sigurni da će gasni motori zadovoljiti sve strožije propise, potrebna su velika ulaganja.
Samo ove godine trokraka zvijezda troši 14 milijardi eura samo na svoj odjel za osobna vozila.
Sredstva su rezervirana za "visokotehnološku tehnologiju izgaranja", ali i elektrifikaciju i digitalizaciju.
Iako švedsko-njemački poslovni direktor nije precizirao koliko Mercedes troši na ICE, priznao je da je to "više novca nego što je ranije planirano."
Cilj Mercedesa je imati svoje konvencionalne pogonske sklopove na "najvišem tehnološkom nivou".
Bez trošenja velikog novca na benzinske i dizel motore, luksuzni brend "iznenada bi zaustavio posao s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem 2027. ili 2028. godine."
Mislio je Kallenius na propise Euro 7 i Kina 7 te kako se motori moraju poboljšati kako bi radili čistije i zadovoljili strožija pravila o emisijama.
Cilj je da Mercedes prilagodi sve "relevantne kombinacije motora s unutrašnjim sagorijevanjem" kako bi izbjegao plaćanje velikih kazni.
Kallenius je spomenuo da će budući motori biti u određenoj mjeri elektrificirani, pa očekujte još više hibrida u liniji.