Mercedes je organizirao ispitivanja koja pokazuju koliko su sigurni njegovi modeli iz EQ serije.
EuroNCAP svoje crash testove provodi pri brzini od 50 km/h gdje redovito dolazi do udara automobilom u statičku prepreku. Mercedes je odlučio napraviti nešto realniji i zahtjevniji sudar.
Radi se o frontalnom sudaru gdje je Mercedes sučelio dva električna modela iz EQ serije. I to manji EQA i veći EQS SUV, a oni su u trenutku udarca vozili brzinom od 56 km/h. Time govorimo o relativnoj brzini od 112 km/h. Tip sudara je bio frontalni s 50-postotnim preklapanjem.
U Mercedesu kažu da su izabrali ovaj tip sudara jer se u praksi često događa, posebno pri pretjecanju. Kreću se istom brzinom jer se pretpostavlja da su oba automobila krenula kočiti i u trenutku sudara već smanjila brzinu.
Epilog nesreće ne izgleda bezazleno, ali u Mercedesu ističu kako su deformacijske zone ciljane, a sve kako bi se zaštitili putnici. Pritom su na električnim vozilima posao odradili i prateći sigurnosni sustavi vezani uz visokonaponsku zaštitu.
Električna zaštita uključuje trenutno prekidanje strujnog kruga te sistem nadzora koji u slučaju prometne nezgode automatski gasi kompletan visokonaponski sustav. Time je omogućeno da svi sustavi u vozilu budu sigurni prije, tokom i nakon nesreće.
"Sigurnost je dio DNA Mercedes-Benza i jedna od naših temeljnih obaveza prema svim učesnicima u saobraćaju", rekao je Markus Schäfer, Mercedesov tehnološki direktor. "Za nas zaštita ljudskih života nije pitanje pogona. Nedavni test sudara koji je uključivao dva potpuno električna vozila to pokazuje. To dokazuje da sva naša vozila imaju jednako visoku razinu sigurnosti, bez obzira na tehnologiju koja ih pokreće."