Noviteti

Mercedes predstavio ‘zvijer’. Zovu ga Srebrna strijela

Mercedes-AMG je predstavio novu top izvedbu modela GT.

Automobil ima poznati moćni plug-in hibridni sustav koji kombinira 4,0-litreni V8 motor s električnim motorom za ukupnu snagu sustava od čak 816 KS i kolosalni okretni moment od 1420 Nm.

Budući da se radi o elektrificiranom modelu, taj okretni moment je dostupan samo kratko u ‘overboost‘ načinu rada, ali je i osnovni okretni moment od 1.050 Nm još uvijek ogroman.

Benzinski motor smješten sprijeda koristi dva turbopunjača, a snagu prenosi putem deveterostupanjskog MCT automatskog mjenjača. Električni motor snage 204 KS smješten je straga, ima dvobrzinski prijenos i mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Električni motor crpi snagu iz AMG-ovog paketa baterija kapaciteta 6,1 kWh, koji je postavljen iznad stražnje osovine i posuđuje puno tehnologije iz Mercedesovog F1 bolida.

Zbog relativno male baterije električni doseg je vrlo malen, samo 13 kilometara, no u ovom autu plug-in sustav nije prvenstveno zamišljen za štednju već za poboljšanje performansi. A to mu zaista jako dobro uspijeva. Automobil s pogonom na sve kotače brzinu od 100 km/h dostiže za 2,8 sekundi što ga čini bržim od Mercedesovog hiperautomobila AMG ONE koji sprint do 100 km/h obavlja za 2,9 sekundi. Ipak ONE mnogo brže ubrzava do 200 km/h i nakon toga. Maksimalna brzina novog GT-a iznosi 320 km/h.

Mercedes za sada nije objavio masu automobila, no s obzirom na svu tehnologiju, ona je sigurno poprilična. Kako bi usporio svu ovu masu, AMG je opremio E Performance setom karbonsko-keramičkih kočnica u seriji. Sprijeda su diskovi od 420 mm i čeljusti sa šest klipova, a stražnji diskovi imaju 380 mm i plutajuće čeljusti straga.

Vizualno se E Performance malo razlikuje od slabijih modela GT 63. Mercedes će ponuditi uobičajeni raspon stilskih opcija, uključujući aero paket koji će uključiti fiksno stražnje krilo, plus niz opcija kotača od 20 i 21 inča.