Nakon manje od godinu dana avatara slavnih osoba, generiranih umjetnom inteligencijom kompanije Meta Platforms, više nema. Likovi izrađeni po uzoru na Kendall Jenner, Snoop Dogga, Toma Bradyja i druge više ne postoje.
Iz Mete je stigla i službena potvrda, ali ne i objašnjenje zašto je došlo do toga. Naveli su tek da su puno naučili izrađujući ih.
Ta funkcija nije bila naročito popularna među korisnicima. Avatar Snoop Dogga, s kojim ste mogli igrati Dungeons and Dragons, koristilo je tek 15 hiljada ljudi. Poređenja radi, njegov korisnički profil na Instagramu prati 88,4 miliona ljudi. Kendall Jenner bila je nešto uspješnija sa 179 hiljada pratitelja. Ali na Instagramu ima ih 292 miliona, piše Mashable.
Izazov monetizacije
Propast Metinih avatara po uzoru na poznate i slavne osobe naglašava izazove pred kojima se nalaze firme koje žele monetizirati generativnu umjetnu inteligenciju proizvodima i uslugama za široku potrošnju. Iako su roboti za brbljanje poput ChatGPT-ja bili nedvojbeno uspješni, drugi alati su se borili za to da korisnicima donesu smislenu vrijednost ili angažman.
Mnogi smatraju da je dodavanje trake Meta AI za pretraživanje na Instagramu, Facebooku i Messengeru dosadna prepreka prethodnom sučelju pretraživanja, pogotovo jer se ne može isključiti. I Googleovi sažeci pretraživanja, koje je generirala umjetna inteligencija, imali su težak početak s obiljem netačnih odgovora i halucinacija.
Meta je navodno platila slavnim osobama do pet miliona američkih dolara za njihove likove tokom dvogodišnjeg ugovora. Avatari su imali fotografije profila slavnih i njihovu osobnost, ali zapravo nisu bile replike. Recimo, avatarica Padme Lakshmi 'glumila' je stručnjakinju za putovanja po imenu Lorena.
Meta iskušava druge pristupe integraciji generativne umjetne inteligencije u svoje platforme. Najavili su AI Studio, koji korisnicima omogućuje stvaranje replika samih sebe uz pomoć umjetne inteligencije, slično postojećoj platformi Character.ai.
Ideja je da kreatori, ili bilo koji korisnik što se toga tiče, kloniraju svoje verzije na mreži i komuniciraju s drugim korisničkim računima (uz upozorenje da je riječ o umjetnoj inteligenciji). Meta je također postavila alate za oglašivače za izradu slika i tekstova za oglase.