Microsoft je predstavio novu verziju Binga koja koristi umjetnu inteligenciju kako bi korisnicima pružila sažete i direktne odgovore na njihova pitanja. Konkretno, kada unesete upit za pretraživanje, stranica s rezultatima prikazat će odgovore generirane umjetnom inteligencijom na temelju agregiranih informacija iz različitih izvora. Tradicionalni rezultati pretraživanja i dalje će se prikazivati na stranici Bing, ali će biti minimizirani na manju ploču s desne strane.
Prema Microsoftovom službenom postu na blogu, ovo novo iskustvo kombinira Bingovu platformu za rezultate pretraživanja sa snagom velikih i malih jezičnih modela (LLM i SLM). Razumije upite za pretraživanje, razmatra milione izvora informacija, fleksibilno podudara sadržaj i generira rezultate pretraživanja u izgledu generiranom umjetnom inteligencijom kako bi učinkovitije ispunio svrhu korisničkog upita.
Ali prema zapažanjima, čini se da ne postoji način da se onemogući AI rezultati pretraživanja ako korisnici to žele. Ova velika promjena možda nije dobra vijest za one koji ne vole AI pretraživanje, jer čini se da ne postoji način da se onemogući AI rezultati pretraživanja ako korisnici to žele. Naime, svjedočimo da umjetna inteligencija nije tako pouzdana i tačna kao što mislimo. Ova tehnologija još uvijek može pogriješiti ili prikupiti lažne podatke u nekim slučajevima.
Bing će nastaviti procjenjivati utjecaj AI pretraživanja na promet izdavačima. Rani podaci pokazuju da ovo iskustvo održava broj klikova na web stranice i podržava zdrav web ekosistem. Generativno iskustvo pretraživanja osmišljeno je imajući to na umu, uključujući zadržavanje tradicionalnih rezultata pretraživanja i povećanje broja veza na koje se može kliknuti, poput referenci u rezultatima. Trenutno je ova funkcija dostupna samo malom broju korisnika, a očekuje se da će i dalje biti dostupna korisnicima u više regija nakon prikupljanja relevantnih povratnih informacija i prilagodbi.