Njemački proizvođač filtera Mann+Hummel tvrdi da vlasnici automobila i servisne radionice zanemaruju redovnu zamjenu filtera čestica u kabini, što dovodi do opasnog onečišćenja zraka.
Oni ukazuju na najnovija industrijska istraživanja koja sugeriraju da svaki treći automobil pati od kontaminacije bakterijama, plijesni, česticama, peludi i štetnim plinovima.
U Njemačkoj, ova firma uveliko doprinosi reviziji nove smjernice VDI (Udruženje njemačkih inženjera) i ZDK (Njemačko udruženje za trgovinu motornim vozilima) za dugoročno osiguravanje zdravog zraka u automobilima.
Sistemi kontrole klime u modernim vozilima sada su norma i smatraju se neophodnim u vožnji po vrućem vremenu.
Ipak, vitalni filteri potrebni za osiguravanje dobre kvalitete zraka se zanemaruju, tvrdie iz ove kompanijea.
Servisni intervali često se ne poštuju jer ih većina vozača automobila nije svjesna. Prljavi filteri zraka u kabini i loše održavani klimatizacijski sistemi mogu uzrokovati zdravstvene rizike, prenosi HAK rtevija.
Nova smjernica namijenjena je ispravljanju toga. Regulira higijenske zahtjeve za ventilacijsku tehnologiju u automobilima i kamionima. U jako onečišćenim filterima povećava se i vlaga.
To stvara plodno tlo za klice i kontaminira filter te neposrednu okolinu, čak i kada klimatizacijski sistem nije aktivan. Brzina protoka zraka također sve više pada.
David Keerl, stručnjak za biofunkcionalne filterske materijale u fimri Mann+Hummel, kaže:
"Zaista je bitno redovno mijenjati filter zraka u kabini jednom godišnje ili svakih 15.000 kilometara.
Filtriranjem plijesni, klica, bakterija i peludi stvara se čist i zdrav zrak za putnike u vozilu, a također se štiti klimatizacijski sistem od onečišćenja.
To produžava životni vijek klimatizacijskog sistema jer sprečava stvaranje naslaga na finoj strukturi isparivača i također održava puni kapacitet hlađenja i grijanja sistema".