KLASIČNI POGON

Mini pokazao dvije benzinske varijante od 156 i 204 konjskih snaga

Prošlo je nekoliko mjeseci otkako je najnovija generacija Mini Coopera predstavljena u potpuno električnom ruhu, a sada na radost ljubitelja Minija Coopera s klasičnim pogonom, Mini najavljuje varijante s unutrašnjim sagorijevanjem. Automobil će se prodavati u Cooper C i Cooper S varijantama.

Prošlo je tačno 10 godina od dolaska na tržište prethodnog Mini Coopera F56, četvrte generacije britanskog gradskog automobila koji je već dosegnuo naklade od stotina hiljada komada, zahvaljujući svojim vanjskim i unutrašnjim linijama te detaljima koji evociraju original iz 1950-ih, koji su uspjeli osvojiti sve veću publiku, kao i zahvaljujući poznatom karting osjećaju u vožnji koji je ostao gotovo nepromijenjen.

Po pitanju motorizacije tu su sada dokazani 1,5-litreni turbo 3-cilindrični B38 i 2.0 Turbo 4-cilindrični B48 benzinci, sa 156 KS i 230 Nm najvećeg okretnog momenta kod C varijante, te 204 KS i 300 Nm najvećeg okretnog momenta kod S verzije, koji zadovoljavaju najnovije evropske propise protiv onečišćenja.

Pogon je uvijek na prednje točkove, a Mini još nije otkrio informacije o mjenjaču, koji bi, međutim, trebao biti isključivo automatski, dokazani 7-stepeni s dvije spojke kod slabijeg modela te 8-stepeni kod S verzije. U Miniju jamče precizno upravljanje u kombinaciji sa snažnijim kočnicama.

Vizualno, postoji vrlo malo toga po čemu bi se standardni Cooper i Cooper S razlikovali od novog Cooper EV modela. Najočitija promjena je ugradnja dvije nešto veće prednje rešetke. Istaknuta su ista prednja svjetla, s kružnim LED dnevnim svjetlima, dok se straga nalaze poznata nova trokutasta matrična stražnja svjetla.

BMW je opremio novi model obiljem sigurnosnih funkcija koje uključuju radarski senzor sprijeda i 12 ultrazvučnih senzora.

Vlasnike će također dočekati ugrađena navigacije s 3D vizualizacijom i naprednim proširenim pregledom. Također se nudi podrška za digitalni ključ putem Mini aplikacije za pametni telefon.