traje dvije godine

Mnogim kineskim proizvođačima prijeti propast, rat cijenama uzima danak

Samo 19 od 137 kineskih marki električnih automobila bit će profitabilno do kraja decenije, zaključak je posljednjeg istraživanja.

Kako tvrdi konsultantska kuća Alixpartners, svima ostalima je namijenjena sudbina napuštanja industrije, propasti, konsolidacije ili životarenja, prenio je Bloomberg.

Rat cijenama koji traje već gotovo dvije godine utjecao je na smanjenje marže nekih kineskih proizvođača električnih vozila.

Mogao bi da se nastavi dok glavni igrači kao što su BYD i Tesla pokušavaju da učvrste svoje dominantne pozicije.

Dok je prosječna prodajna cijena automobila u Kini prošle godine pala za 13,4 posto, prosječna marža proizvođača automobila porasla je na 7,8%.

Proizvođači su smanjili troškove ucjenjivanjem dobavljača i brzim plasiranjem novih modela na tržište.

Do kraja 2030. godine kineski proizvođači automobila trebalo bi da drže 33% globalnog automobilskog tržišta.