kultni brend

Modna kuća Fendi obilježila 100 godina postojanja spektakularnom revijom: Spoj tradicije i inovativnosti

Foto: Instagram

Nakon londonske, na red je stigla milanska Sedmica mode, a novitete za jesen/zimu 2025. godine među prvima je predstavila kultna italijanska kuća Fendi. Nakon odstupanja Kima Jonesa u septembru, kreativnog direktora za žensku liniju, palicu je preuzela sama Silvia Venturini Fendi koja je inače bila zadužena za linije modnih dodataka i menswear.

Reviju kojom je brend proslavio 100. godišnjicu postojanja učinila je pravim emocionalnim putovanjem i malo koga je uspjela ostaviti ravnodušnim…

U sklopu drugog dana Sedmice mode u Milanu održana je revija modne kuće Fendi kojom je proslavljeno i 100. godina postojanja.

Bio je to pravi modni spektakl, događaj u kojem je poslužena vrhunska moda, sve u skladu s modnim značenjem ove modne kuće, sve orkestrirano pod palicom Silvije Venturini Fendi i njezinog tima koja se sjajno snašla u novoj ulozi.

"Fendi me podsjeća na budućnost. Nisam željela trošiti previše vremena na fizičku arhivu. Za mene je Fendi 100 više o mojim osobnim sjećanjima – stvarnim ili izmišljenim – o tome šta je Fendi bio i šta Fendi znači danas", poručila je Silvia Venturini Fendi.

Njeni unuci, Tazio i Dardo, otvorili su reviju odjeveni u replike outfita koje je ona nosila 1966. godine na svojoj prvoj Fendi reviji.

Ključni elementi zasigurno su bile torbe – koje su inače i Silvijina specijalnost. Od Baguette do Peekaboo, Silvia Venturini Fendi predstavila je nove interpretacije klasičnih modela igrajući se teksturama i materijalima kako bi stvorila torbe koje su istovremeno hommage prošlosti i vizija budućnosti.