IT

Musk i Zuckerberg u klinču dok Facebook pokreće ubicu Twittera

Facebook musk zuckerberg

Šestog juna Facebook je pokrenuo Threads. Platforma vrlo slična Twitteru i predstavlja najveći izazov s kojim se Twitter ikad suočio. Trideset miliona novih korisnika prijavilo se u roku od 24 sata od lansiranja. Tržišta su pozitivno reagovala, a akcije Facebooka porasle su za 3% dan prije lansiranja.

Twitterove konkurentske platforme poput Truth Sociala ili Mastodona imaju dovoljno veliku korisničku bazu, ali ni jedna nema tako veliki kapital ili iskustvo na društvenim mrežama kao Facebook.

Threads je povezan sa Instagramom, koji trenutno ima najmanje dvije milijarde korisnika, što znači da čak i ako Facebook, vlasnik Instagrama, uspije da uvjeri dio svoje korisničke baze da pređe na Threads, to će biti problem za Twitter.

Taj je potez došao u vrijeme kada je Twitter naišao na probleme zbog otpuštanja mnogih zaposlenih, jer se Elon Musk trudio da smanji troškove i učini platformu profitabilnom. Koraci u tom smjeru nedavno su ograničili broj tvitova koje korisnici mogu da objave ili pročitaju kako bi se odlučili da se prijave na plaćenu pretplatu. Nedavno je onima koji nemaju nalog na Twitteru također zabranjeno čitanje tvitova. Facebook je, s druge strane, imao sjajnu godinu, a akcije su skočile 142,64% od 1. januara.

Mark Zuckerberg je također uspio da dobije Muskovu podršku u promociji svog proizvoda, izazivajući ga na borbu u ringu. Mnogi vjeruju da publicitet više koristi Zuckerbergu i Threadsu.