Muškarci svoje automobile posmatraju kao statusni simbol i kao sredstvo koje im često vraća samopouzdanje i služi kao ventil za stres i frustracije. Za razliku od njih, najveći procenat žena automobil smatra samo mašinom i korisnim prijevoznim sredstvom.
Žene žele automobil koji je lak za vožnju i uz to da ima sve pogodnosti koje im mogu učiniti živote prijatnijim…
Zanimljivo je da su najnovija istraživanja pokazala da žene češće kupuju i iznajmljuju automobile nego muškarci. Interesantno je i da žene sve više biraju jake i brze automobile. One se sve manje „plaše“ da sjednu u veliki auto koji ima jak motor i veliku potrošnju.
Žene imaju specifičan ukus kod automobila. Automobil koji će voziti biraju po drugačijem kriteriju nego muškarci. Naime, ženama su kod automobila najbitniji laka uočljivost, prostranost, udobnost i lijep izgled. Važna stvar je forma, linija i boja. Ono na šta posebno obraćaju pažnju jeste unutrašnjost. Generalno, za žene ona mora biti lijepih i pravih linija, i da boja sjedišta bude uklopljena sa bojom karoserije.
Većina zaposlenih žena preferiraju vozilo koje je pristupačno. Ali, bitno im je i da ima dovoljno prostora za sve potrebne stvari. Svakako žele i da auto bude efikasno i ekonomično kada je u pitanju potrošnja goriva.
Sigurnost je, također, veoma važan faktor, jer provode dosta vremena u automobilu vozeći svoju djecu u i nazad iz škole, na vannastavne aktivnosti, ali i zarad sopstvenog posla.
Ustvari, žene žele automobil koji je lak za vožnju i uz to da ima sve pogodnosti koje im mogu učiniti živote prijatnijim.