Lamborghini Urus je dobio unikatno izdanje.
Italijanski proizvođač je za svoje promotivne aktivnosti u Americi predstavio u Miamiju posebnu verziju Urusa, svog najpopularnijeg modela.
Izbor je pao na novu plug-in hibridnu verziju snažnu 800 KS, koja je prošla kroz Ad personam program personalizacije.
Lamborghinijev odsjek, poznat po spremnosti da udovolji svakoj želji klijenta, na bojenje ovog automobila potrošio je nevjerovatnih 230 sati.
Naravno, u to ulazi i vrijeme utrošeno za testiranje prevlake, a valja uzeti u obzir kompleksnost aplikacije boje u ovako zahtjevnom uzorku, prenosi Index.
"S ovim autentičnim umjetničkim djelom stvorili smo najsofisticiraniju verziju spoljašnosti ikada viđenu na Urusu, a sve kako bismo nadahnuli naše kupce grafikom koja naglašava izvanredne proporcije i kultni dizajn automobila", rekao je Mitja Borkert, direktor dizajna za Lamborghini.
On je dodao da su "reprodukovali savršenu viziju životnog stila Miamija i njegove raznolikosti.