PAKET SYMPHONY

Na TikTok stižu avatari kreirani umjetnom inteligencijom

Tokom maja TikTok je najavio pokretanje TikTok Symphony, kreativnog paketa dizajniranog kako bi pomogao robnim markama pri sastavljanju oglasa generiranih umjetnom inteligencijom.

Sada div društvenih medija proširuje ove alate, najavljujući avatare pogonjene umjetnom inteligencijom za brendove i kreatore. To bi korisnicima Symphonyja trebalo omogućiti korištenje digitalnih avatara za kreativan i brendirani sadržaj.

TikTok nudi i katalog unaprijed napravljenih avatara s plaćenim glumcima i licencirani za komercijalnu upotrebu te prilagođene avatare, izrađene tako da predstavljaju lik kreatora ili zaštitno lice brenda.

Kao i druge velike platforme društvenih medija, TikTok je implementirao načine za označavanje sadržaja generiranog umjetnom inteligencijom.

Također su otkrili dodatne funkcije povezane sa Symphonyjem, uključujući sinhronizaciju uz pomoć umjetne inteligencije, koja bi trebala omogućiti kreatorima i trgovcima prijevod sadržaja na više od 10 jezika i dijalekata.

Prema TikToku, alat bi trebao automatski detektirati izvorni jezik u videu, kasnije ga transkribirati, prevesti i producirati sinhronizirani video na odabranim ponuđenim jezicima, piše Mashable.