Švedski modni trgovački gigant H&M saopštio je da je periodu septembar-novembar 2021, odnosno u četvrtom kvartalu kompanijske fiskalne godine, ostvario veći profit od očekivanog zahvaljujući dobrom prijemu novih modnih kolekcija i kontroli troškova.
Profit prije oporezivanja drugog najvećeg modnog maloprodavca na svijetu porastao je na 6,00 milijardi kruna (640,1 milion dolara) sa 3,67 milijardi kruna (392,1 miliona dolara) u istom periodu 2020. godine, izvještava Reuters.
"Snažan kvartalni profit je uglavnom rezultat dobrog prijema novih kolekcija s većom prodajom po punoj cijeni, smanjenih popusta i jače kontrole troškova", navodi se u saopštenju kompanije.
U H&M-u planiraju da udvostruče prodaju do 2030., da istovremeno prepolove svoj ugljenični otisak, i da ostvare stopu profitabilnost iznad 10 posto tokom tog perioda.
"Kako bi se ostvarila ambiciozna stopa rasta i klimatski ciljevi, biće povećavane investicije. Za 2022. se predviđa da će kapitalni troškovi iznositi oko 10 milijardi kruna (oko 1,1 milijardi dolara)", dodaje se u saopštenju kompanije.