Century limuzina bila je i ostala najbolja Toyota koja može da ponudi i uvijek je predstavljala vrh japanske autoindustrije.
I ta ideja se nije promijenila od 1967. godine do sada, kada je Toyota odlučila da ponudi još jedan model zasnovan na istim vrijednostima.
Century se sada nudi i kao SUV model na japanskom tržištu. Ogroman je: mjeri 5,2 metra u dužinu, a ima širinu nešto manju od dva metra.
A kada kažemo da je kabina ovdje predviđena za samo četiri putnika, jasno je o kakvom je komforu riječ.
Japanska alternativa modelima kao što je Bentley Bentayga također nudi novi pogon. Ponuda je smanjena na šest cilindara, ali u plug-in hibridnoj konfiguraciji.
🚗 New Era for Luxury: Toyota Unveils Century Model 🤩
1/ 🌟 Introducing the New Century! @Toyota has reimagined luxury with a blend of elegance, comfort, and Japanese aesthetics. This is the future of chauffeur-driven vehicles. #ToyotaCentury #LuxuryCars
2/ 🌆 History &… pic.twitter.com/Qw8cONsLLr— Jay De La Paz (@XpanceMedia) September 8, 2023
Ima 412 KS, koje prenosi na točkove preko e-CVT mjenjača i E-Four Advanced AWD pogona. Na struju može da se vozi oko 70 km.
O uglađenosti ovog vozila ne treba mnogo govoriti. Uostalom, šta reći o automobilu kod koga se vrata otvaraju pod uglom od čak 75 stepeni, a zatim se izvlače stepenice i rukohvat na zadnjem osloncu da bi se lakše ušlo u kabinu.
A tu putnika čeka potpuno podesiva fotelja sa osloncima za noge sa mogućnošću pretvaranja u ležaj.