slabija prodaja

Najveći svjetski lanac kafića radikalno mijenja poslovnu politiku: Kupi nešto ili odlazi

Starbucks kaže da poništava pravila za svoje kafiće u Sjevernoj Americi koja su ljudima dopuštali korištenje njihovih objekata čak i ako nisu ništa kupili.

Promjene, koje bi trebale stupiti na snagu 27. januara, zaokret su u odnosu na politiku uvedenu prije šest godina koja je ljudima dopuštala zadržavanje u prodajnim mjestima Starbucksa i korištenje njihovih toaleta bez kupovine.

Taj je potez dio strategije "povratka Starbucksu" - plana koji je najavio novi šef čuvene kompanije dok se američki lanac kafića pokušava uhvatiti u koštac s slabom prodajom.

Najveći svjetski lanac kafića kaže da njegov novi kodeks ponašanja - koji se također bavi uznemiravanjem i zabranjuje pušenje i alkohol - ima za cilj učiniti svoje trgovine gostoljubivijima.

"Implementacija Kodeksa ponašanja praktičan je korak koji nam pomaže da damo prednost našim klijentima koji plaćaju i koji žele sjediti i uživati ​​u našim kafićima.

Ova su ažuriranja dio šireg niza promjena koje uvodimo kako bismo poboljšali iskustvo kafića dok radimo na povratku u Starbucks", ", rekao je portparol Starbucksa za BBC News.

Firma je objavila da će nova pravila biti istaknuta u svakoj radnji, a osoblje će dobiti upute da zamoli svakoga ko prekrši kodeks ponašanja da ode.

To uključuje dopuštanje zaposlenicima da pozovu policiju kada je to potrebno.