PRIORITET ELEKTRIFIKACIJI

Nakon samo jednog modela Peugeot ukida liniju svojih sportskih hibrida

Oznaka Peugeot Sport Engineered (PSE) nije dugo trajala jer odlazi u historiju nakon samo jednog modela, limuzinskog 508 i njegove karavanske verzije. Umjesto toga, francuski proizvođač automobila dat će prioritet elektrifikaciji i koncentrirati se na svoje planove da do 2030. u Evropi prodaje samo električne automobile.

Vijest je podijelila izvršna direktorica Peugeota, Linda Jackson, tokom utrke Svjetskog prvenstva u izdržljivosti u Imoli. Govoreći za Autocar, Linda Jackson je rekla: “Iskreno govoreći, razmišljali smo o proširenju asortimana, ali onda smo se koncentrirali na prioritete, odnosno elektrifikaciju. Činjenica je da mi kao Stellantis ulažemo 40 milijardi eura u elektrifikaciju, a Peugeot je dio toga. Imat ćemo punu ponudu električnih automobila do kraja ove godine u kojoj će svaki model imati električnu verziju i morate odrediti svoje prioritete.”

Ovaj potez predstavlja potpuni zaokret u poređenju s Peugeotovim planovima oko PSE linije iz 2021. godine. Tada je firma nagovijestila PSE verzije svih svojih novih modela, kao način da dokaže da elektrifikacija može biti zabavna.

Peugeot 508 PSE predstavljen je 2020. i dobio je redizajniranu verziju 2023. godine. Najsnažniji je Peugeot u ponudi i opremljen je plug-in hibridnim pogonskim sklopom koji kombinira 1,6-litreni motor s turbopunjačem i dva elektromotora. Kombinirana snaga iznosi 360 KS, a okretni moment 520 Nm.

Iako će neke sigurno rastužiti ova vijest, Jackson ostaje otvorena za ideju o sportskim Peugeotima za daleku budućnost, sve dok imaju potpuno električne pogonske sklopove. Izvršna direktorica je rekla da trenutno ništa nije sigurno, ali bi nove modularne arhitekture Stellantisa mogle poslužiti kao osnova za sportska električna vozila.