Direktna prodaja ima bogato i jedinstveno nasljeđe za koje mnogi ljudi ne znaju. U stvari, riječ je o industriji koja se počela razvijati paralelno s razvojem civilizacije. Često se naziva i ‘društvena prodaja’ jer podrazumijeva izravan odnos između Distributera i korisnika. Direktna prodaja je koncept u kojemu korisnici imaju priliku kupiti proizvode izravno od dobavljača, bez uključivanja treće strane u maloprodaji.
U direktnoj prodaji, poslovno orijentirani pojedinci se okupljaju s ciljem prodaje proizvoda. Svi oni rade nezavisno, ali su ujedno i dio iste kompanije koja se bavi proizvodnjom i distribucijom proizvoda koje su odabrali prodavati. Ovi prodavači imaju mogućnost svoje poslovanje voditi prema vlastitim uvjetima, uspostavljati čvrste odnose sa svojim korisnicima te priliku biti sami svoj šef. Oni često u početku svoje poslovanje razvijaju zahvaljujući preporukama i naravno ugledu kompanije. Pojedini prodavači direktne prodaje su toliko uspješni da mogu preuzeti članove drugih timova kako bi svojim korisnicima pružili bolju uslugu. Jedinstven poslovni model direktne prodaje postaje sve popularniji u cijelom svetu.
Povijest i razvoj direktne prodaje
Iako djeluje kao relativno nov koncept, direktna prodaja je stara skoro koliko i sama civilizacija. Lovci su nekada svoju robu direktno razmjenjivali s kupcima s ciljem prodaje – nije postojala treća strana u maloprodaji. Danas, osnovna premisa direktne prodaje, osobne maloprodaje, ostaje ista, ali ne postoji razmjena. Prodavači uspostavljaju odnos s kupcima s ciljem prodaje proizvoda, izbjegavaju treću stranu i stoga uživaju veće marže. Direktna prodaja u kojoj postoje prepreke koje je relativno lako premostiti privlači poduzetnike, otvara radna mjesta te ima potencijal unaprijediti život velikog broja ljudi.
U 17. stoljeću trgovci su vršili razmjenu robe, a prodavači su krajem 18. stoljeća išli od vrata do vrata. Od tada, direktna prodaja se neprestano razvijala paralelno s tehnologijom, a posebno internetom. Danas, prodavači direktne prodaje mogu iskoristiti utjecaj web stranica i društvenih mreža s ciljem povećanja prodaje, što se ne razlikuje od prodaje po preporuci. Većina prodavača direktne prodaje modernog doba koristi platforme društvenih mreža na kojima ih kupci mogu pratiti i na kojima mogu postojeće kupce podsjećati na objavu recenzija i preporuka s ciljem povećanja prodaje i ulaska na nova tržišta.
Usprkos tome što se ovaj poslovni model često smatra prilikom za žene poduzetnice, posljednji statistički podaci pokazuju da se muškarci također interesiraju za direktnu prodaju u pogledu karijere.
Mogućnost dodatne zarade uz pomoć svjetski ugledne kompanije kao što je Herbalife Nutrition pomaže ljudima da preuzmu kontrolu nad svojom budućnošću već više od 40 godina. Putem uspjeha direktne prodaje, sve više i više ljudi može dopuniti svoju zaradu ili pokrenuti vlastiti posao, što zauzvrat omogućava dodatne prilike za zapošlavanje – nešto što je mnogim zemljama potrebno, posebno onima koje se bore protiv nezaposlenosti.
Naposljetku, direktna prodaja je dinamična industrija koja se neprestano razvija, a što je najvažnije, brine o potrebama korisnika koje se stalno mijenjaju. Budućnost je nepredvidljiva, ali oni koji iskoriste prednosti potrošačkih trendova i inovativne tehnologije, će bez sumnje ubirati plodove.
Više informacija o jedinstvenoj Herbalife Nutrition poslovnoj prilici saznajte OVDJE.