U Ipswichu u Velikoj Britaniji uhapšen je muškarac zbog krađe rijetkog trkačeg kolekcionarskog Ferrarija F355 Challenge i izazivanja saobraćajne nesreće.
Ukradeni Ferrari jedva je bilo moguće prepoznati nakon što ga je lopov zabio u parkirani crni Range Rover, koji se usljed udara prevrnuo na bok na u ulici Lindbergh u Suffolku, javlja "Daily Mail".
Tako je izvjesni Lee Nicholls (35) optužen za ukupno 16 krivičnih djela nakon što se 2. maja pojavio na sudu u Ipswichu, gdje mu je određen pritvor kako bi se kasnije pojavio pred krunskim sudom, prenosi Index.hr.
Tereti ga se za provalu, oduzimanje i oštećenje vozila, vožnju bez dozvole, vožnju kolekcionarskog auta bez osiguranja, pokušaj bijega nakon izazivanja nesreće, nepružanje uzorka daha za analizu i napad na policijskog službenika.
Policija u Suffolku stigla je na mjesto nesreće nekoliko minuta nakon incidenta 30. aprila, no Nicolls je već pobjegao s mjesta nesreće. Pronašli su ga dva sata kasnije, u devet ujutro, i odveli u bolnicu prije nego što su ga ispitali u Martlesham policijskom istražnom centru.
Nicholls je optužen za još jednu sličnu nesreću 12. aprila u kojoj je ukrao Rover 25 s Reynolds Roada, a zatim je viđen kako ga vozi u Lindbergh Roadu, prije nego što je u 11 sati ujutro udario u Hondu Civic u Beatty Roadu.
U toj nesreći teško je ozlijeđen 80-godišnji muškarac koji je prsima udario u volan Honde.
Gary Smith, 51, stanovnik Lindbergha, rekao je za "The Sun" da je čuo zvuk Ferrarija prije nego što je čuo udarac.
"Išao je toliko brzo koliko je taj auto mogao ići. Samo sam pomislio što se dovraga događa, zvučalo je kao Formula 1".
Tridesetak sekundi nakon sudara Nicholls je ponovno upalio motor i pokušao pobjeći ali je šteta bila prevelika…
Inače, ukrao je rijetki trkaći Ferrari F355 Challenge iz 1995. kakvih je bilo proizvedeno samo 108 primjeraka, a koji je bio namijenjen utrkivanju na F355 Challenge Cupu.
Ovaj razbijeni je još rjeđi jer je s volanom na desnoj strani, kakvih je u Britaniju isporučeno samo 18 primjeraka.
Osim brojnih trkaćih nadogradnji motor je ostao serijski: 3,5-litreni V8 od 380 KS uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.