Njemačka kompanija ZF predstavila je potpuno novi sistem kočenja. U pitanju je sistem kočnica za koji kažu je "čisto električno-mehanički", i da se neophodna sila generiše na svakom točku uz pomoć električnog motora. Kako kažu, upravo zbog ovoga nema ni hidrauličkog sistema, niti kočionih tečnosti.
"Naš sistem koji je potpuno elektronski kontrolisan je značajan dodatak portfoliju umreženih sistema šasije. Ovakvim sistemom, utiremo put za novu eru kontrole vozila", rekao je Holger Klein, šef ZF Grupe.
U ovom "suhom" kočionom sistemu, nije neophodna kočiona tečnost, a signali za kočenje od papučice do električnog motora također putuju pomoću elektronike, zbog čega se koristi termin "suho elektronsko kočenje".
Ovakav sistem omogućava brže zaustavljanje automobila, kao i jeftinije održavanje, a kod električnih automobila moguće je da se dobije do 17% veći domet zahvaljujući energiji koja se na ovakav način uštedi, kažu iz ZF-a.
Iz kompanije, jedino, još nisu rekli kada će tačno ovaj sistem zvanično stići na tržište.