Najpopularniji svjetski video streaming servis Netflix u prva tri mjeseca ove godine izgubio je 200.000 pretplatnika, zbog čega kompanija planira ograničiti dijeljenje računa i uvesti reklame, prenosi Anadolu Agency (AA).
Neočekivano nagli pad pretplatnika natjerao je Netflix da razmotri promjene u poslovanju kojima se dugo opirao, a to su onemogućavanje dijeljenja jednog računa i kreiranje jeftine pretplate koju će podržavati oglašavanje.
Pad je dijelom uslijedio nakon Netflixove odluke da se povuče iz Rusije zbog rata protiv Ukrajine, ali i kao posljedica povećanja cijena u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.
Kompanija i dalje ima 221,6 miliona pretplatnika u svijetu, ali predviđa gubitak od još dva miliona u tekućem tromjesečju april-jun.
Procjenjuje se da oko 100 miliona domaćinstava širom svijeta besplatno gleda Netflix koristeći račun prijatelja ili drugog člana porodice, uključujući 30 miliona u SAD-u i Kanadi, zbog čega kompanija planira ograničiti ovaj način korištenja usluga.
Netflix nije objavio dodatne informacije o tome kako će funkcionisati jeftinija verzija korištenja koja će biti podržana oglašavanjem, niti koliko će koštati.