Netflixova dionica je dosegla na berzi vrijednost od 685 dolara. To je samo šest dolara manje od najviše vrijednosti u novembru 2021. godine
Iz sasvim razumljivih razloga dionice Netflixa svoju je najvišu vrijednost postigla na vrhuncu pandemijske krize.
Pandemija je zatvorila ljude u kuće i sve što je imalo veze sa poslom i zabavom, a da se ne napušta porodični dom, naglo je dobilo na cijeni.
Nešto manje od tri godine kasnije, Netflix je na putu da obori rekord cijene dionice, ali ovaj put zahvaljujući pametnoj poslovnoj strategiji i potezima koji privlače nove korisnike.
Kod Netflixa očito nema zasićenja publike.
U maju se broj aktivnih mjesečnih pretplatnika globalno popeo na 40 miliona, što je džinovski korak unaprijed u samo šest mjeseci, jer je broj aktivnih korisnika prošlog novembra iznosio „tek“ 15 miliona.
Izgleda da se isplatio riskantni korak poskupljenja pretplate koja ne uključuje prekidanje programa reklamama.
Istovremeno, postignut je cilj da se privuku pretplatnici koji će platiti manje, a firma će svejedno imati koristi od naplate reklama koje se vrte na Netflixu, prenosi Novi list.
Dionica Netflixa rastu i zbog proširenja sadržaja, ne samo na filmove i serije.
U kompaniji postaju sve inovativniji, pa optimizam ulagača raste i zato jer se Netflix počeo aktivnije baviti programima koje je dosad pokrivala klasična televizija.
Prije svega misli se tu na prijenose događaja uživo, ponajprije sportskih. Potpisan je trogodišnji ugovor s NFL-om (liga američkog nogometa).
Također, potpisan je i dugoročni ugovor s kompanijom WWE koja pod sobom ima takmičenja popularnog wrestlinga u Sjedinjenih Američkih Dtržava.
Američki kečeri na male ekrane preko Netflixa uživo stižu uskoro, 2025. godine.