Tehnologija

Netflix pomjerio rok: Pogledajte kada stiže pretplata s reklamama i koliko košta

Netflix pomiče rok za početak lansiranja svoje jeftinije opcije koja će biti podržana oglasima za 1. novdembar kako bi pretekli Disney koji to isto planira 8. decembra, piše Variety.

Prema nedavnom izvještaju The Wall Street Journala, Netflix procjenjuje da će njihova jeftinija opcija s oglasima privući 40 miliona gledatelja do kraja sljedeće godine.

Četiri minute za svaki sat

Oglašivačima je Netflix pak rekao da do kraja 2022. očekuju da će imati oko 4,4 miliona korisnika ove jeftinije opcije širom svijeta.

Netflix planira reproducirati četiri minute oglasa za svaki sat sadržaja, a za dosezanje 1.000 gledatelja oglašivačima namjerava naplaćivati otprilike 65 dolara, što je znatno veća naknada od većine drugih konkurenata, prenosi Yahoo Finance.

Netflixov sadržaj s oglasima trebao bi 1. novembra započeti s radom u više zemalja, uključujući Sjedinjene Američke Države, Kanadu, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francusku i Njemačku, piše Variety pozivajući se na dobro upućene izvore.

Pregovori s agencijama

Kompanija trenutno pregovara s agencijama o minimalnoj godišnjoj obavezi potrošnje na oglase od 10 miliona dolara. Cilj im je finalizirati kupovinu oglasa do 30. septembra kako bi mogli prema planovima započeti s lansiranjem.

Nisu još točno dogovorene maloprodajne cijene ove opcije, ali nagađa se da bi mjesečni iznos trebao biti između 7 i 9 dolara, prenosi Tportal.hr.

Za ovaj potez kompanija se odlučila kako bi zaustavili pad svog poslovanja. Netflix vjeruje da će ovako vratiti mnoge pretplatnike koji su odustali od ovog streaming servisa jer im je bilo preskupo, ali i privući brojne nove.