socijalni gejming

Netflix razvija igrice isključivo za TV

Netflixov novi šef gaming divizije Alain Tascan najavio je lansiranje prvih igara namijenjenih velikom ekranu do kraja ove godine, čime kompanija započinje proces preoblikovanja gaming iskustva u dnevnoj sobi.

Govoreći na panelu tokom konferencije Game Developers Conference, Tascan, koji je nedavno zamijenio Mikea Verdua na mjestu predsjednika Netflix Gamesa, objasnio je smjer kojim Netflix želi ići. Prema izvještajima The Vergea i VentureBeata, Tascan je istaknuo kako Netflix još uvijek nije ostvario status “Netflixa za igre”, ali je upravo to cilj kojem teže. Smatra da je riječ o najvećoj promjeni u području zabave u posljednjih trideset godina.

Netflix trenutno dnevno privlači između tri i četiri miliona gamera, dok, primjerice, Steam bilježi čak do 40 miliona istovremenih korisnika. S druge strane, Netflix ima preko 300 miliona pretplatnika i više od 700 miliona gledatelja širom svijeta.

Dosad je firma svoje mobilne igre eksperimentalno nudila na televizorima putem streaming tehnologije, no ova inicijativa još uvijek je u beta fazi, ograničena na manji broj igara i dostupna tek u određenim zemljama.

Tascan je ipak potvrdio kako će Netflix do kraja godine objaviti prve igre posebno kreirane za pametne televizore. Korisnici će za upravljanje koristiti aplikaciju na pametnom telefonu umjesto klasičnog kontrolera za igre. Zasad Netflixova gaming ponuda obuhvaća isključivo mobilne igre dostupne za Android i iOS.

Iako nije otkrio detalje o konkretnim igrama, spomenuo je kako će među njima biti i party igre, čime Netflix želi ponuditi novi oblik socijalnog gaminga u dnevnoj sobi. Tascan vjeruje kako je televizijski ekran „najvažniji prostor u domu za zabavu“ te ističe ambiciju Netflixa da upravo tu ponudi inovativna društvena iskustva.

Dugoročno gledano, Netflix teži platformnoj neovisnosti, ali konzole za sada ostaju izvan fokusa. Nije jasno hoće li zatvoreniji ekosistemi poput PlayStationa i Xboxa biti otvoreni za Netflixove igre izvan klasične prodaje putem njihovih digitalnih trgovina.

Tascan smatra da trenutno postoji velika prilika za transformaciju načina distribucije igara na tržištu. Kako bi naglasio važnost trenutka u kojem se kompanija nalazi, svojem timu poručio je: “Imamo zlatnu kartu. Pitanje je kako ćemo ju iskoristiti.”