streaming platforma

Netflix zabilježio izvrsne rezultate, ali i najavio poskupljenje

Objavljen je finansijski izvještaj o poslovanju Netflixa u posljednjem tromjesečju, a sve je prošlo u vrlo pozitivnom ozračju. Američka streaming kompanija najavila je povećanje očekivanih profitnih marži za sljedeću godinu, izvijestila Wall Street o prihodima od 9,83 milijardi dolara u protekla tri mjeseca, što je premašilo očekivanja tamošnjih analitičara.

Ukupan broj pretplatnika tog servisa došao je do 282,7 milipna, dok je Wall Street očekivao 281,7 miliona za posmatrani period. Samo u protekla tri mjeseca dobili su novih 5,1 milion pretplatnika. Prognoze Netflixa za budući period također su optimistične. Kompanija predviđa prihode od 10,13 milijardi dolara za četvrto tromjesečje ove godine, dok za 2025. godinu očekuju prihod u rasponu od 43 do 44 milijarde dolara. Sve to poguralo im je cijenu dionica po objavi poslovnog izvješća za oko 5% prema gore.

Strožiji pristup prema dijeljenju lozinki još im se, dakle, jednom pokazao kao dugoročno izvrstan potez, jer su nastavili s rastom broja plaćenih pretplata. Netflixu, kako se čini, ništa ne može naštetiti u poslovnom smislu, pa tako s objavom pozitivnih rezultata započinje i novi val poskupljenja pretplate. Ona će ovog puta zahvatiti Japan, Bliski istok, Afriku i dijelove Evrope, što je najavljeno prošloga mjeseca.

Na našem kontinentu u ovom valu poskupljuju pretplate u Italiji i Španiji, gdje će poskupljenje iznositi jedan euro za pretplatu Standard (umjesto 12,99 koštat će 13,99 eura), odnosno dva eura za Premium (sa 17,99 cijena raste na 19,99 eura). Najjeftiniji paket, onaj s oglasima i inače vrlo popularan u cijelom svijetu, također će na navedenim tržištima poskupjeti s 5,49 na 6,99 eura.