Nakon još jedne iznimno uspješne turističke sezone, Neum nastavlja s procesima koji za cilj imaju daljnje obogaćivanje i podizanje kvalitete ponude. Lokalne vlasti i turistički radnici spremni su iskoristiti sve ono dobro iz prethodnih sezona. Ali i unaprijediti stanje kako bi 2023. godina prestigla onu rekordnu, 2019.
Načelnik općine Neum Dragan Jurković nedavno je za Večernji list potvrdio kako su već otvorili i neka nova tržišta. Što im dodatno pomaže u cijeloj situaciji. Ilustrativno je i da su u 2022. imali sezonu praktički do 1. novembra. A pritom treba uputiti i na činjenicu da im je želja imati od 150 do 170 dana aktivnog boravka, odnosno sezone.
"Ono što je vrlo bitno u cijeloj priči je da se Neum povećanjem kvalitete usluge, smještaja i svega onoga što je gostu važno pozicionirao na višu razinu. A mi aktivno radimo na tomu da po kvaliteti konkuriramo ostalim gradovima koji se nalaze na jadranskoj obali. Za sada nam to dobro ide. Nadamo se, ako Bog da, kako ćemo iduće godine dostići i 2019. godinu po broju noćenja" - naglasio je Jurković govoreći o očekivanjima od iduće godine.
Brza cesta do Stoca jedan je od elemenata koji su već realizirani u ovoj godini. A iduće se očekuje i još više, podignuli razinu turističke ponude, ali i donijeli nove perspektive razvoja zaleđa Neuma. Želja općinskih vlasti je udvostručiti proizvodnju poljoprivrednih proizvoda, najprije maslina. Te stvoriti novi brend Neuma. Odnosno spojiti poljoprivredu i turizam u zajedničku priču. Priču koja će donijeti niz pogodnosti za sve one koji su usmjereni na razvoj OPG-a.