neobično

Nevjerovatan poduhvat: Želio je novi BMW serije 7 pa su mu ga napravili od 15 godina stare ‘Sedmice‘

"Uradi sam redizajni" poput ovog sve su popularniji u azijskim državama nudeći vlasnicima jeftin način da moderniziraju svoja vozila.

Jedan posebno motivirani vlasnik starog BMW-a serije 7 u Indiji uzeo je stvari u svoje ruke i sam odlučio "redizajnirati" svoj automobil pretvarajući ga u iznenađujuće uvjerljivu kopiju najnovijeg modela.

Donatorski automobil o kojem je riječ je Serija 7 F01, koju je BMW proizvodio od 2008. do 2015. godine. U usporedbi sa svojim prethodnikom, neslavno dizajniranim E65 iz Bangleove ere, F01 je naginjao konzervativnoj eleganciji. Bio je i manje agresivan od oštrijeg G11 koji je uslijedio. Ali s obzirom na to da je bio star 15 godina, vlasnik je odlučio da je vrijeme za veliku obnovu.

Transformaciju je izvršio Autokrafte, autolimarska radionica sa sjedištem u Ahmedabadu u Indiji. Kako bi to izveo, tim je napravio replike dijelova prednjih svjetala, zadnjih svjetala i drugih ploča karoserije koje oponašaju dizajnerski jezik G70 serije 7 s iznenađujućom tačnošću.

Naravno, zamjena karoserije između dvije vrlo različite generacije nije baš jednostavan potez. Autokrafte je morao odrezati cijeli prednji i zadnji kraj dio F01, i preoblikovati blatobrane i haubu kako bi novi dijelovi pristajali.

Sprijeda, automobil sada ima karakteristična podijeljena prednja svjetla modela G70 i ogromne bubrege. Nazad, tanka LED svjetla oponašaju original, dok crni umetci i odgovarajući bočni pragovi oponašaju sportski M paket.

Rezultat je zadivljujući, ali dobri poznavatelji BMW-a će lako uočiti razlike. Naime, gornji dio auta, vrata, ručke i retrovizori originalni dijelovi s F01, što stvara neke vizualne neusklađenosti. Također se mogu uočiti praznine između panela koje nisu sasvim poravnate, a dulji prevjesi malo narušavaju proporcije. Točkovi, iako su elegantni, djeluju mali za "novi auto".

Autokrafte ne spominje nikakve nadogradnje ispod karoserije, tako da je sigurno pretpostaviti da su unutrašnjost, ovjes i pogonski sklop nedirnuti. Koliko je sve koštalo također nije otkriveno, iako je vjerovatno je da je ovaj "facelift" koštao samo djelić cijene prave nove "sedmice".

"Uradi sam redizajni" poput ovog sve su popularniji u nekim azijskim državama nudeći vlasnicima pristupačan način da moderniziraju svoja vozila. Neki kompleti za konverziju dostupni su čak i online, čineći takve projekte pristupačnijim.