New York Times izgubio je plavu kvačicu na Twitteru nakon što je rekao da mu se ne isplati da ostane verificiran.
Twitter je počeo da uklanja bedževe za verifikaciju sa naloga koji su već imali plavu kvačicu, nakon što je najavio da će od 1. aprila biti dio plaćene pretplate.
New York Times, zajedno s nekoliko drugih organizacija i poznatih ličnosti, rekao je da neće platiti za kvačicu.
To je nagnalo Elona Muska da lansira salvu uvreda na račun novina, piše BBC.
"Prava tragedija @NYTimesa je što njihova propaganda nije ni interesantna", napisao je Musk, koji je vlasnik Twittera, na platformi.
"Također, njihov feed je Twitter ekvivalent dijareji. Nečitljiv je", dodao je.
Nije bilo zvaničnog komentara sa Twittera, a New York Times nije odgovorio na komentare gospodina Muska.
Prema novim pravilima Twittera, plave kvačice koje su nekada pokazivale zvanične, verifikovane naloge, počeće da se uklanjaju sa naloga koji to ne plaćaju.
Organizacije koje traže verifikacione značke umjesto toga moraju plaćati mjesečnu naknadu od 1.000 dolara da bi dobile zlatnu verifikaciju, dok individualni računi moraju plaćati 8 dolara (6,40 funti) mjesečno za plavu.
Usluga pretplate će generisati prihod za Twitter, međutim, izražena je zabrinutost da će bez procesa verifikacije biti teško razlikovati prave naloge od imitatora.
Osim što neće platiti pretplatu, New York Times je rekao da neće platiti ni verifikaciju Twitter naloga svojih novinara, osim u "rijetkim slučajevima kada bi ovaj status bio od suštinskog značaja za potrebe izvještavanja", rekao je portparol ovog medija.
Nakon objave, novine, koje imaju skoro 55 miliona pratilaca na Twitteru, izgubile su bedž za verifikaciju.
Ali nejasno je da li se sve organizacije moraju prijaviti na uslugu pretplate da bi ostale verifikovane.
Deset hiljada najpraćenijih organizacija na Twitteru bit će izuzeto od pravila, prenosi New York Times, pozivajući se na interni dokument Twittera.
Od decembra, Twitter je uveo tri bedža za verifikaciju u različitim bojama: zlatne kvačice se koriste za poslovne organizacije, sive kvačice su za vladine račune ili multilateralne organizacije, a plave kvačice se koriste za individualne naloge.
Mnoge novinske organizacije, uključujući CNN, Los Angeles Times i Washington Post - kompanije koje su također rekle da neće platiti verifikaciju Twittera - sada imaju zlatne oznake.
Drugi nalozi New York Timesa, kao što su New York Times Arts i New York Times Travel, također imaju zlatnu značku.
Čini se da se uklanjanje plavih događa postepeno. To bi moglo biti zato što je to uglavnom ručni proces, navodi Washington Post, pozivajući se na bivše zaposlenike kompanije.
Poznate ličnosti poput velikana američke košarke Lebrona Jamesa, koji je rekao da neće platiti verifikaciju na Twitteru, i dalje ima plavu kvačicu. Isto važi i za američkog repera Ice-T, koji je također kritikovao novi sistem plaćanja honorara.