McDonald's završava probu AI "drive-thru" nakon što su kupci prijavili pogreške u svojim narudžbama - uključujući dodavanje mesa u sladoled.
Sistem naručivanja lanca brze hrane posredstvom umjetne inteligencije, koji je razvio IBM, koristi prepoznavanje glasa za obradu narudžbi i uveden je na više od 100 lokacija McDonald'sa u Sjedinjenim Američkim Državama od 2021. godine.
Međutim, pouzdanost tehnologije dovedena je u pitanje posljednjih mjeseci, s pojedincima koji dijele videozapise zabune u narudžbama na društvenim mrežama.
Osim što je desert začinio slaninom, AI pomoćnik za korisnike "drive-througha" (narudžbe za "ponijeti" u kojoj kupci ne izlaze iz automobila) dodao je greškom 211 dolara vrijedne pileće komadiće u narudžbi drugog kupca.
U drugom TikTok videu - objavljenom uz naslov "Borba s McDonald'sovim robotom" - vidi se žena kako se trudi naručiti sladoled od vanilije i bocu vode, a umjesto toga završi s više sladoleda, vrećicama kečapa i dvije porcije maslaca.
McDonald's je sada dao upute da se ukloni tehnologija do kraja jula jer je odlučio da ne produži ugovor.
McDonald's je također rekao kako je uvjeren da će tehnologija i dalje biti dio budućnosti firme.