Vodeća svjetska konsultantska agencija Interbrand upravo je objavila listu 100 najvrednijih svjetskih kompanija za 2023. godinu.
Prestižna lista ne pokriva samo automobilski, već i tehnološke, ugostiteljske, modne i mnoge druge sektore.
Interbrandsova studija otkriva da su na čelu i dalje tehnološke kompanije Apple, Microsoft i Amazon, no među prvih deset svoje su mjesto pronašle i tri automobilske marke.
Drugu godinu zaredom Toyota je zauzela šesto mjesto na Interbrandovoj prestižnoj listi Global Best Brands 2023., ispred Mercedesa koji je bio sedmi i tako napredovao za jedno mjesto u odnosu na 2022. godinu.
Iza njih je BMW koji je zauzeo deseto mjesto, popevši se za tri mjesta. Među 20 najvrednijih kompanija, smjestila se još samo Tesla koja je ponovno zauzela 12. mjesto.
Toyota i Mercedes rangirani su bolje od Coca Cole i Nikea, BMW ispred McDonaldsa, a Tesla je nadmašila Disney i Louis Vuitton.
Na popisu 100 najvrjednijih marki nalazi se još nekoliko proizvođača automobila: Honda (27 mjesto), Hyundai (32), Audi (45), Porsche (47), Volkswagen (50), Ford (51), Nissan (63), Ferrari (70), Kia (88).
Top 10 brendova u 2023. godini:
- Apple
- Microsoft
- Amazon
- Samsung
- Toyota
- Mercedes
- Coca-Cola
- Nike
- BMW