Ako u motoru ima premalo ulja, prije ili kasnije ćete imati problema. Sa druge strane, još uvijek postoji mit da dodavanje malo više ulja nego što pokazuje šipka ne može da škodi, kaže Eberhard Lang iz TUV SUD-a.
Međutim, u slučaju prelijevanja, ulje ulazi u usisni trakt kroz ventilaciju kartera. Ulje može oštetiti katalizator. U ekstremnim slučajevima to može dovesti do potpunog oštećenja motora.
Najbolje je provjeriti nivo ulja nakon otprilike 1.000 kilometara. Ako se nalazi u označenom dijelu mjerne šipke, neće biti problema, kaže stručnjak iz TUV SUD.
Neki proizvođači, kao što je na primjer Kia, objavili su savjete u vezi sa prekomjernim dolijevanjem ulja i šta se može dogoditi ako to učinite:
1) Curenje ulja
2) Miris zapaljenog motornog ulja
3) Dim iz motora
4) Ispuštanje (veće količine) dima iz izduvne cijevi
5) Motor proizvodi čudne zvuke
Mjerna šipka ima jasno obilježene indikatore za maksimalan i minimalan dozvoljen nivo ulja.
Nivo ulja treba da bude između dvije oznake. Zato, pazite da ne dolijete previše ulja jer to može oštetiti motor.