Ime mu je Hyper Punk, a dizajniran je za kreatore sadržaja na društvenim mrežama.
Četvrti je to od niza koncepta pripremljenih na Japan Mobility Showu, a posebno je namijenjen kreatorima sadržaja, influenserima, umjetnicima i svima koji traže stil i inovacije.
Konceptno vozilo opremljeno je komunikacijskim sistemom V2X (vehicle-to-everything) koji korisnicima omogućuje da svoje uređaje pune kad i gdje im je to potrebno, ali i da energiju vozila dijele sa suradnicima i na događanjima u nekoj lokalnoj zajednici.
Unutrašnjost uključuje i elemente dizajnirane u origami stilu koji su odraz japanskog dizajna i stvaraju unutrašnji prostor posebne atmosfere. Tako ugrađene kamere mogu snimati prostor oko automobila te s pomoću umjetne inteligencije stvoriti okruženje ili grafičke uzorke u stilu manga stripova. Slike se potom mogu projicirati na zaslonu koji čine tri ekrana u kabini, čime se stvara prostor u kojem se stvarnost spaja s metasvijetom.
Putnički prostor dizajniran je kao mobilni kreativni studio te osigurava neometanu povezanost s internetom i mogućnost spajanja uređaja i opreme. Zahvaljujući umjetnoj inteligenciji i bio-senzorima smještenima u naslonu za glavu, Hyper Punk prepoznaje raspoloženje vozača i automatski odabire odgovarajuću muziku i osvjetljenje.
Koncept se izdvaja iz gomile zahvaljujući karoseriji nekonvencionalnih oblika, ali i nijansama ukomponiranima u srebrenu boju koje mijenjaju ton ovisno o uglu gledanja i osvjetljenju.
U Nissanu kažu kako je ovo urbano vozilo, ali i vozilo koje se ne libi sići s asfalta. Dio zasluga ide na račun 23-inčnih točkova, a moći će ga upoznati svi zainteresirani kroz online igru Fortnite pod nazivom Electrify the World.