Nissan se pridružio sve većoj grupi proizvođača koji su odlučili ove godine redizajnirati svoj zaštitni znak.
Novi logotip Nissan je predstavio na današnjoj digitalnoj premijeri. Izbor je pao na električni novitet, elegantni model Ariya. Obnovljen logotip marke jasno je istaknut na središnjem dijelu aerodinamičnog štita - maske, zahvaljujući 20 LED svjetlosnih elemenata koji ga okružuju. Donji dio štita, kao i logotip, blago će zasvijetliti kada je Ariya spremna za pokret.
U Nissanu kažu kako je obnovljeni logotip marke izraz Nissanove posvećenosti razvoju inovativnih rješenja kroz rušenje ustaljenih konvencija.
U dizajnu logotipa su zadržani simboli sunca i prepoznatljive prečke.
Nissanov logo nije se bitno mijenjao zadnjih dvadeset godina. Kao i kod drugih marki, njegova uloga je prvi kontakt s automobilom, poput vizitke u poslovnom svijetu.
Nissanov logo utemeljio je Yoshisuke Aikawa, "Shisei tenjitsu o tsuranuku," a on ga opisuje kao uvjerenje, "Ako imate veliku vjeru, ona će doprijeti i do sunca."
Nissanov logo sad se mijenja. Središnje mjesto i dalje je rezervirano za ime marke, i to kroz jednostavna štampana slova. Krug je pritom prekinut, a kod električnih vozila log osvjetljava 20 LED-ica kao simbol na 20 godina koliko je prošlo od zadnjeg redizajna.
U Nissanu otkrivaju kako se ideja i potreba za promjenom loga javila još 2017. godine kad je Alfonso Albaisa, potpredsjednik Nissana za globalni dizajn, počeo razmatrati potencijalne promjene Nissanovog loga i samog identiteta marke. Dizajnerski tim vodio je Tsutomu Matsuo, a cilj je bio jasan: tanak, lagan i fleksibilan.
Potaknuti digitalizacijom kao najaktualnijim trendom u autoindustriji odlučili su se za osvijetljeni logo na električnim modelima. Pritom se moralo paziti na zakonsku regulativu, ali i potrebu da logo bude uvjerljiv i kad nije osvijetljen. Stvoren je 3-D i 2-D prikaz, a u konačnici je logo dobio izvedbu koja je prihvatljiva u digitalnom svijetu. Upotreba novog loga starta ovog mjeseca, a uskoro će je preuzeti i svi kanali na društvenim mrežama, kao i marketinški materijali.