BLIZZCON

Ništa od jednog od najvećih gaming okupljanja: Fanovi u šoku

Blizzard je objavio da ove godine neće održati svoju godišnju konvenciju BlizzCon. 'Nakon pažljivog razmatranja tokom prošle godine, mi u Blizzardu smo donijeli odluku da ne održimo BlizzCon 2024.', napisao je Blizzard na svojoj web stranici.

Umjesto BlizzCona, Blizzard je napisao da će tokom godine održavati druge, manje događaje te je spomenuo sudjelovanje na drugim sajmovima, poput Gamescoma. Uz to, 2024. obilježava se 30. godišnjica World of Warcrafta, a Blizzard je izjavio da planira 'višestruke, globalne i manje događaje' kao i dijeljenje noviteta vezanih uz WoW-ovu 10. ekspanziju, The War Within, i prvu ekspanziju za Diablo IV, Vessel of Hatered.

Uprkos ovogodišnjem otkazivanju, Blizzard kaže da će se događaj vratiti u budućnosti: 'Iako ovoj godini pristupamo drugačije i kako smo istraživali različite formate događaja u prošlosti, budite uvjereni da smo jednako uzbuđeni kao i uvijek što u narednim godinama vraćamo BlizzCon.'

Prošla godina bila je naporna za izdavača World of Warcrafta i Overwatcha 2. Formalno je zatvorio svoju akviziciju od strane Microsofta u iznosu od 68,7 milijardi dolara, vodio pravne bitke protiv spomenute akvizicije u SAD i UK i reorganizirao direktorat kompanije nakon što je izvršni direktor Bobby Kotick otišao nakon više od 30 godina na čelu, piše Verge.

Iako BlizzCon postoji od 2005. godine, otad je više puta bio otkazivan. Godine 2020. pandemija covida-19 zahtijevala je otkazivanje BlizzCona s vraćanjem događaja u online formatu. Međutim, 2022. BlizzCon je ponovno bio otkazan zbog državnih i saveznih tužbi za uznemiravanje na radnom mjestu. Događaj se ponovno vratio 2023.

Otkazivanje BlizzCona 2024 dolazi u trenutku kada je još jedan značajan događaj videoigara, E3, konačno izdahnuo prošle godine i uoči neviđenih razmjera otpuštanjima i velikih financijskih poteškoća u gejming industriji. Ranije ove godine, Microsoft je otpustio 1900 zaposlenika u Activision Blizzardu i Xboxu, jednog od najvećih otpuštanja u industriji videoigara u posljednje dvije godine.