NLB Banka d.d. Sarajevo prati situaciju izazvanu korona virusom te u skladu s tim i djeluje, vodeći računa kako o zdravlju svojih klijenta i zaposlenika, tako i održavanju kontinuiteta poslovanja, navodi se u saopćenju upućenom medijima.
"Pored svih mjera koje smo poduzeli u cilju smanjenja zdravstvenih rizika, ovim putem upućujemo apel svim našim klijentima da minimiziraju svoje kretanje i da ne dolaze u poslovnice banke, osim ako je to neophodno. Bankarski sistem je likvidan. Novac građana je siguran. Naši bankomati će redovno biti snabdjeveni novcem i nema potrebe da klijenti radi podizanja gotovine dolaze u poslovnicu. Mreža bankomata je na raspolaganju 24/7", stoji u saopćenju.
Za plaćanje roba i usluga mole klijente da koriste kartice prilikom plaćanja kako bi se minimizirao kontakt sa novčanicama kao potencijalnim izvorom zaraze.
"Klijentima su na raspolaganju internet i mobilno bankarstvo za plaćanja računa i sve online transakcije. U narednih mjesec dana, naši klijenti će moći vršiti sve bankarske transakcije direktno iz svoje kuće, putem mobilnog telefona ili računara i to potpuno besplatno, odnosno bez plaćanja naknade.
Ukoliko vam je potrebna pomoć za njihovo korištenje, na raspolaganju smo vam na društvenim mrežama, web-stranici banke, e-mailu [email protected] i besplatnom telefonu 0800 22 427", navodi se u saopćenju.
"Želimo da još jednom uputimo molbu svim našim klijentima da djeluju odgovorno prema sebi i drugima. Korištenjem NLB mobilnog i elektronskog bankarstva sve transakcije mogu biti realizirane iz kuće, bez potrebe za dolaskom u poslovnicu Banke", izjavila je Lidija Žigić, predsjednica Uprave NLB Banke d.d. Sarajevo.