Kako se bliži kraj školskog polugodišta te vrijeme kada će dio zaposlenih uzeti godišnji odmor, mnogi će to slobodno vrijeme iskoristiti za najdraži hobi - igranje videoigara. A u kojim bi igrama tokom ovih praznika gameri mogli najviše uživati, možemo pretpostaviti na temelju popisa najprodavanijih igara ove godine. Popis je objavila kompanija Circana (bivši NDP) i odnosi se na prodaju igara do kraja novembra. Iako je popis ograničen samo na SAD, nije teško zaključiti kako su iste igre popularne i na brojnim drugim tržištima širom svijeta.
Od 2009. godine tim popisom dominiraju igre iz franšize Call of Duty i od tada samo dva puta do sada CoD nije bio najprodavanija igra na svijetu - tu titulu su preuzeli Red Dead Redemption 2 i Grand Theft Auto V. Prošle godine popisom je ponovno dominirao Call of Duty i to verzija Modern Warfare II, a ove je godine predstavljen njen nasljednik. Prema dosadašnjim prodajnim brojkama, prvo mjesto po prodaji na tržištu videoigara ipak drži jedna druga igra - Hogwarts Legacy Warner Brosa.
Treći dio Modern Warfarea najprodavanija je videoigra u novembru, no prema Circani te brojke i dalje nisu dovoljno dobre da bi srušile Hogwarts Legacy. S obzirom na to da je sada ključan period za tržište jer će mnogi pod jelkom poželjeti novu videoigru, jasno je kako bi se ovaj popis do kraja godine mogao promijeniti te bi ove dvije igre mogle zamijeniti mjesto. Pogotovo zbog činjenice što je Hogwarts Legacy objavljen još u februaru, dok se novi CoD pojavio u prodaji tek prije nekoliko sedmica.
Još u maju su objavljeni službeni podaci o prodaji Hogwarts Legacyja i tada smo saznali kako je ta brojka premašila 15 miliona komada. Kako poslije toga nije objavljeno da je prodaja dosegla 20 miliona, za pretpostaviti je kako ta brojka još nije dostignuta, no mogla bi skoro, komentirali su na IGN-u.
Mat Piscatella, analitičar iz Circane naglasio je kako je prodaja Hogwarts Legacyja dodatno povećana nakon objave verzije za Nintendov Switch, dok je prodaja Modern Warfarea 3, iako te brojke općenito nisu loše, ipak u padu u odnosu na prošlogodišnju verziju.