Kompanije Stellantis i Leapmotor napravile su Leapmotor International B.V, kompaniju koja je 51% vlasništvu Stellantisa.
Sa sjedištem u Amsterdamu, rukovodstvo koje predvodi glavni izvršni direktor Tianshu Sin, bivši rukovodilac u Stellantis China, sada priprema teren za uspješno predstavljanje modela T03 i C10, prvo na evropskim tržištima, a onda i u drugim regijama.
Prije pola godine, najavljeno je da će investicija Stellantisa vrijediti oko 1,5 milijardi eura, za sticanje oko 21% akcija u kompaniji Leapmotor, koja je bila među top tri kineska EV start-up brenda u 2023. godini.
Leapmotor C10 je prvi globalni proizvod kompanije, napravljen u skladu sa globalnim standardima dizajna i sigurnosti.
C10 je zasnovan na LEAP3.0 tehnološkoj arhitekturi koju je Leapmotor sam razvio, sa pametnom električnom tehnologijom koja je vodeća u klasi, poput centralne integrisane elektronske i električne arhitekture, tehnologije ćelija-uz-šasiju (CTC), i prepoznatljivim pametnim kokpitom.
C10 je potpuno opremljeno, porodično vozilo iz D-segmenta sa WLTP autonomijom od 420 km, i sa 5 zvjezdica E-NCAP. Nakon osvajanja međunarodne CMF nagrade za dizajn 2023 za svoj tehnološki i prirodni estetski dizajn, nedavno je osvojio i Zlatnu nagradu 2024 u okviru Francuskih nagrada za dizajn (FDA).
Leapmotor T03 je mali gradski automobil iz A-segmenta, sa enterijerom iz B-segmenta. Pored toga što je elegantan, ima autonomiju od 265 km prema WLTP-u. Zauzeo je prvo mjesto u analizi prvobitnog kvaliteta od strane JD Power, u kategoriji malih BEV vozila, navodi Leapmotor.
Ponuda električnih vozila kompanije Leapmotor International komplementarna sa Stellantisovom trenutnom tehnologijom i ponudit će pristupačnija rešenja za mobilnost globalnim korisnicima.
Oslanjajući se na Stellantisove distributivne kanale, prva predstavljanja počinju u Evropi - Francuskoj, Italiji, Njemačkoj, Nizozemskoj, Španiji, Portugalu, Belgiji, Grčkoj, Rumuniji - počevši od septembra ove godine.