Zbogom brendiranju

Nova pravila: Prepoznatljive boce coca-cole, poznatih parfema i viskija napuštaju Evropu?

Boca coca-cole sa potpisom, zajedno sa drugim dizajnerskim bocama za viski ili parfem, mogla bi da bude istisnuta sa evropskog tržišta.

To bi moglo da se dogodi prema novom nacrtu pravila EU za promovisanje pakovanja za višekratnu upotrebu da bi se smanjio ambalažni otpad u Evropi.

Taj zakon je izglasan 24. oktobra u Komitetu Evropskog parlamenta za životnu sredinu, što je prvi korak u proceduri prije nego što parlament u novembru usvoji nacrt, objavio je Euractiv.

Plan je da se zakon finalizuje na vrijeme prije junskih evropskih izbora.

Euractiv ističe da primjenom tog zakona postoji rizik da se naruši zaštita prava intelektualne svojine kada je u pitanju posebna ambalaža kao što su brendirane boce za piće.

"Rizik je da će upakovani proizvodi početi da izgledaju isto. Kreativni dizajn i kultni oblici postepeno će nestati, a komercijalna vrijednost će biti protraćena jer brendovi više ne mogu da se izdvajaju jedni od drugih na policama", saopćilo je trgovinsko udruženje koje predstavlja proizvođače staklenih flaša FEVE.

Zahtjevi za dizajn ambalaže su navedeni u direktivi o ambalažnom otpadu koja zahtijeva da se težina i zapremina ambalaže svedu na minimum.

Predstavništvo kompanije Coca Cola u EU u Briselu za sada je odbilo da komentariše nacrt novog zakona, navodeći da istražuje implikacije na svoje proizvode.