Kompjuterska ilustracija X-Tomi Design pokazuje koliko bi Škoda Superb RS mogla biti oštra.
Plug-in hibridni pogon od 272 KS (200 kW) u Škodi Superb RS - koji obećava moćnu vučnu snagu uz razumnu potrošnju. Pojašnjavamo serijske šanse sportiste srednje klase koje je X-Tomi Design nacrtao na virtuelnoj ploči za crtanje.
Škoda Superb RS? Nema problema - sigurno se ne može poreći fundamentalni interes za sportsku srednju klasu iz Češke. Power Superb bi imao dovoljno argumenata na svojoj strani: plug-in hibridni pogon od 272 ks (200 kW) iz potpuno novog Passata B9, VW-ovog sestrinskog modela, pružio bi idealnu tehničku osnovu za ovaj poduhvat.
Iako nije opremljen pogonom na sve točkove, ali sa šestostepenim DSG-om koji se mijenja brzinom munje, štoperici bi trebalo jedva da traje više od sedam sekundi za standardni sprint do 100 km/h. A na svom vrhuncu, 230 km/h bi trebalo biti prilično lako dostižno. Ovo bi opravdalo logo RS - bez dovođenja u pitanje efikasnosti marke Škoda. Ujednačenim tempom mogla bi se postići stvarna potrošnja od oko sedam litara na 100 km.
Osim toga, Škoda Superb RS mogla bi se svidjeti onim ljudima kojima su prethodni nivoi performansi bili preslab. Jer, iako nema sumnje u njegove svakodnevne kvalitete i impresionira svojom izdašnom količinom prostora, po još uvijek prilično povoljnim cijenama, serija Superb se do sada samo rijetko povezivala sa sportskim stilom i voznom dinamikom. Iskustvo je pokazalo da bi kod ovog modela RS fokus bio više na suverenitetu nego na bezuslovnom učinku. Tako dolazimo do zaključka: Vizuelno i tehnički, Superb RS bi se mogao realizovati bez problema, tako da je to mnogo više strateško pitanje.