Potvrđeno je da vodeća GT sljedeća generacija ima 824 KS i 738 lb ft okretnog momenta, što je značajno povećanje od 109 KS i 74 lb ft u odnosu na odlazeći DBS.
Te su brojke značajno veće čak i od dotrajalog Ultimate izdanja DBS- a i učinit će Vanquish jednim od najsnažnijih serijskih Astona do sada, nadmašit će ga samo jednokratni Victor i hiperautomobil Valkyrie.
Povećanje snage dolazi zahvaljujući opsežnom programu preuređenja za Astonov V12 s dvostrukim turbopunjačem.
Aston je ojačao blok cilindra, redizajnirao glave cilindra i reprofilirao bregaste osovine. Tu su i novi usisni i ispušni otvori, a svjećice su pomaknute, što u kombinaciji sa snažnijim mlaznicama za gorivo omogućuje "optimizirano izgaranje".
U međuvremenu, turbopunjači su sada osjetljiviji i rade većom brzinom, pojačavajući odziv na gas.
Aston je rekao da će novi motor "postići performanse i učinkovitost bez presedana", nagovještavajući da će Vanquish učiniti značajno bržim od DBS-a.
Tvrtka je potvrdila ime novog automobila u svojoj izjavi da će "sve biti poraženo" novim GT-om, koji će biti prvi u seriji "ekskluzivnih i ograničeno dostupnih modela" koji će koristiti remontirani V12.
Sam motor bit će ručno izrađen u "strogo ograničenim brojevima", što sugerira da će Vanquish biti puno manje količine nego njegov prethodnik DBS.
Glavni tehnički direktor Roberto Fedeli je rekao:
"V12 motor je dugo bio simbol snage i prestiža, ali je također i izjava inženjerske strasti i tehničkog umijeća. S 824 KS i okretnim momentom od 738 lb ft, ovaj motor bez premca predstavlja ništa manje nego početak blistave nove V12 ere za Aston Martin."
Aston je ranije govorio o svojoj namjeri da transformira svoj vodeći GT u pravi superautomobil, koji će se jasnije razlikovati od Vantagea s V8 motorom i DB12 braće i sestara.