Audi je svojoj E-tron GT sportskoj limuzini dao novi izgled i niz značajnih tehničkih ažuriranja kako bi je uskladio sa svojim nedavno nadograđenim Porsche Taycanom.
Mnoge promjene odražavaju one na Porscheu, s kojim E-tron GT dijeli svoju J1 platformu, i uključuju značajne nadogradnje kapaciteta baterije, snage motora i brzine brzog punjenja DC.
Zahvaljujući poboljšanoj hemiji ćelije i kompaktnijem sistemu hlađenja, bilo je moguće povećati kapacitet baterije sa upotrebljivih 84kWh na 97kWh uz smanjenje težine za 9kg. Kao i ranije, manja baterija koja je dostupna u Taycanu se ne nudi u E-Tron GT-u.
Iste promjene su omogućile da se maksimalna brzina punjenja podigne sa 270 kW na snagu od 320 kW. Međutim, Audi kaže da je značajnije to što je automobil u stanju da održi brzinu punjenja veću od 280 kW mnogo duže, do otprilike 70 posto napunjenosti, i u širem rasponu temperatura.
Za ovo najnovije ažuriranje, Audi je također promijenio liniju modela E-Tron GT. Početna verzija sa dva motora, sada sa 671 KS, preimenovana je u S E-tron GT.
Ali, što je još važnije, RS E-tron GT je povećan na 845 KS, a novi RS E-tron GT Performance je na vrhu raspona sa ogromnih 912 KS. To ga čini Audijevim najmoćnijim automobilom do sada i omogućava mu da ubrza od 0-62mph za samo 2,5 sekundi.