mišićavko

Novi BMW još snažniji i još tvrđi

Bez švicarske suzdržanosti: Dähler iz okoline Berna ne samo da čini BMW M3 Touring (G81) snažnijim već i proglašava tehnički bolje rješenje za točkove i gume.

Predstavljen 2022. godine. BMW M3 Touring pao je u ruke brojnih tjunera, uključujući i Dählera, koji je već stekao ime svojom BMW prefinjenošću. Kao i kod sličnih projekata, G81 ne izgleda kao nered nakon tjuning tretmana u Bernu u Švicarskoj, već se ističe svojim mišićavim potcenjivanjem.

Naravno, 3,0-litarski redni šestocilindraš sa 510 KS i 650 Nm fabrički nije ostao netaknut. Za 4199,49 eura (sve cijene od avgusta 2023.), tjuner ubrizgava 610 KS i 720 Nm u biturbo jedinicu putem softvera. Iako Dähler ne pominje nikakve nove vrijednosti ubrzanja i maksimalne brzine, on također daje karavan sportski filter za zrak (337,65 eura) i karbonski usis zraka (3.629,71 eura).

Više konja, više izduvnih gasova koji guraju napolje.

Umjesto "fabričke, tehnički upitne kombinacije točkova/guma od 20/21 inča" - izgleda da tjuning kompaniji ne nedostaje samopouzdanja - Dähler G81 stavlja na kovane felge od 21 inča za ogromnih 9.475,22 eura sa gumama Dimenzija 275/25ZR21 i 295/25ZR21.

Kombinirani dizajn duplih krakova i Y-kraka ne samo da izgleda impresivnije, već tjuner obećava da će i neopružene mase biti manje.

Kako bi se osiguralo da se novi naplaci dobro uklapaju u snažno oblikovane lukove kotača, Dähler nudi ili sportske opruge za BMW M3 Touring sa dubinom od 28 mm na prednjoj i 15 mm na zadnjoj osovini (1.635,48 eura) ili ovjesu s coiloverom sa podešavanjem visine i tvrdoće - i odskokom (7375,48 eura) spreman.

Sportske kočione pločice (još nisu na cijeni) i čelične pletene linije (960,18 eura), kao i karbonske obloge na prednjoj strani, na vanjskim retrovizorima (886,32 eura) i na stražnjem difuzoru čine tretman podešavanja à la Confoederatio Helvetica savršenim.