Novi električni Porsche Macan trebao bi biti predstavljen sljedeće sedmice.
Britanski CAR je već imao pristup inženjeringu, tehnologiji i softveru novog modela koji će jedan od najuspješnijih brendova sportskih automobila odvesti u električno doba.
Trenutni Macan tehnološki je star gotovo desetljeće i danas se ne može kupiti čak ni kao hibridna verzija.
Porsche ovim modelom skoro ubrzava gotovo dvije generacije, koji bi trebao biti predstavljen u četvrtak, 25. januara.
Naravno, novi e-Macan odiše Porscheovom čvrstoćom i dinamikom upravljanja.
Razvojni vozači "bacili" su Macan EV na stazu, dokazujući snagu performansi novog modela. Uoči lansiranja 2024., CAR je skinuo kamuflažu vidljivu na modelima prototipa.
Andreas Huber, Porscheov menadžer za digitalne prototipove, kaže da je njegov tim oko pet godina proučavao aerodinamiku Macana u virtuelnom svijetu.
Rekao je da je mali otpor za električni model "temeljni, s ciljem osiguravanja velikog dometa".
U osnovi novog e-Macana nalazi se nova električna platforma Volkswagen Grupe (PPE) koju su zajednički razvili Audi i Porsche.
Porsche je odlučio napraviti samo jednu veličinu baterije za električni Macan - glomazni paket od 100 kWh koji koristi 12 modula ispunjenih prizmatičnim ćelijama. Sama baterija teži 570 kilograma, može se puniti brzinom od 270 kW i može raditi na temperaturama između -30 i 60ºC.
Svi električni modeli Macan će imati pogon na sve točkove, s električnim motorom na svakoj osovini i Turbo modelima koji će koristiti snažniji stražnji motor i elektronski diferencijal za precizno upravljanje i vučne prednosti.