Kao što se i pretpostavljalo neposredno prije prezentacije održane na Tvrđavi Lovrijenac u Dubrovniku, prava je tema prezentacije Rimac Automobila bio – Bugatti.
Odnosno Rimac Automobili i Bugatti Automobiles objavili su stvaranje nove kompanije u kojoj će, kako se navodi u saopćenju, udružiti svoja znanja u području dizajna, inovacija i tehnologije. Nova kompanija zvat će se Bugatti Rimac d.o.o. a glavni će joj izvršni direktor, CEO kako se to danas voli zvati u angliziranom slengu, biti sam Mate Rimac.
Većinski je dioničar Rimac Grupa koja će biti većinski dioničar s udjelom od 55 posto dok Porsche zadržava postojeći udio od 24 posto u Rimac Grupi a stiče i udio od 45 posto u novoj kompaniji. U priopćenju se sa strane Rimac Automobila navodi kako se time završava transformacija Rimac Automobila iz ambicioznog startupa u 'etabliranog globalnog igrača automobilske industrije'.
Riječ je o cijeloj transformaciji Rimac Automobila jer sada postaju Rimac Grupom podijeljenom na dvije kompanije, Bugatti Rimac i Rimac Technology. Sjedište će nove kompanije Rimac Bugatti biti u Hrvatskoj a počinje poslovati od četvrtog tromjesečja ove godine. Rimac Technology bit će neovisni poslovni subjekt za razvoj i proizvodnju komponenti električnog pogona za brojne globalne automobilske kompanije.
Za sve je uključene poslovne entitete ovo velik događaj, o tome svjedoči dolazak u Dubrovnik i čelnih ljudi Porschea, Olivera Blumea, izvršnog direktora i Lutza Meschkea, zamjenika predsjednika i financijskog direktora Porschea.
S Matom Rimcom oni su održali prezentaciju na Lovrijencu.
"Ovo je uzbudljiv trenutak u kratkoj, ali burnoj povijesti Rimac Automobila. Toliko smo toga prošli u tako malo vremena, ali ovaj novi projekt podiže stvari na potpuno novu razinu. Rimac i Bugatti savršeno se nadopunjuju. Kao mlada, agilna i brza automobilska i tehnološka tvrtka osvojili smo povjerenje partnera i snažnu poziciju u industriji električnih tehnologija visokih performansi. S Neverom smo također dokazali da možemo razvijati i proizvoditi izvanredne hiperautomobile, koji nisu samo brzi, već i uzbudljivi i visoko kvalitetni. Bugatti ima više od jednog stoljeća iskustva u inženjerskoj izvrsnosti, ali i jednu od najimpresivnijih linija automobila2, rekao je Mate Rimac.
O budućnosti jedne i druge trgovačke marke, Rimca i Bugattija, kaže se kako će oba branda nastaviti razvijati nove automobile.
U budućnosti će se globalno sjedište Bugatti Rimac kompanije nalaziti u novom Rimac kampusu, koji će biti i sjedište Rimac Technology firme, kao i proizvodnja tehnologije i komponenti za automobile oba brenda, dok će se sklapanje Bugatti modela nastaviti u Molsheimu u Francuskoj, time nastavjaljući korištenje povijesne lokacije koja je neodvojiva od Bugatti brenda.
Podsjeća se i kako kampus vrijedan 200 miliona eura, izgradive površine 100.000 kvadrata, koji bi trebao biti otvoren 2023. godine, treba biti bazom svih istraživanja i razvoja budućih hiperautomobila Rimca i Bugattija, a ondje će se okupiti 2.500 ljudi. Rimac je nastavio kako je nedavno predstavljen njihov najnoviji hiperautomobil, Nevera, što je naišlo na pozitivne reakcije stručnih medija i automobilskih entuzijasta u cijelom svijetu.
"Stoga sam iznimno uzbuđen zbog potencijala koje donosi kombiniranje znanja, tehnologije i vrijednosti ova dva nevjerojatna branda u stvaranju nekih uistinu posebnih projekata u budućnosti. Osim stvaranja novih i uzbudljivih automobila, želimo stvoriti i iznimno uspješnu i profitabilnu tvrtku koja će biti uspješna i idućih 100 godina", rekao je.
Rimac Grupa nastavit će s inovacijama, stvaranjem vlastitih hiperautomobila i razvojem sistema i tehnologija za brojne svjetske proizvođače automobila. Takva inovativna tehnologija moći će se primijeniti i u budućim Bugatti modelima.
"Kombiniramo snažnu Bugattijevu stručnost u poslovanju s hiperautomobilima s ogromnom inovativnom snagom Rimca u vrlo obećavajućem području elektromobilnosti. U ovaj zajednički pothvat Bugatti unosi svoj brand bogate tradicije, proizvode koji su ikone, bazu vjernih kupaca i globalnu mrežu zastupstva. Osim tehnologije, Rimac unosi i novi razvojni i organizacijski pristup", rekao je Oliver Blume, direktor i predsjednik uprave Porschea.
Njegov zamjenik Lutz Meschke koji je i član Uprave za finansije i informatiku rekao je kako su prvi udjel u Rimcu kupili još prije tri godine i od tada ga sukcesivno povećavali.
"To nam je omogućilo da u ranoj fazi izgradimo blizak odnos s Matom i njegovim visokoinovativnim timom. Sada imamo koristi od ulaganja. Rimac nam pomaže svojim znanjem kako bismo uspješno uveli u budućnost emotivan i važan brend Grupe. Jako sam ponosan i sretan što smo ovo zajedničko ulaganje doveli do kraja unatoč brojnim izazovima. Ovo je važan dan za Bugatti, Porsche i cijelu Volkswagen grupu", kazao je Meschke.