Mercedes je s modelom GLC napravio dobar posao ponudivši odličnu alternativu u premium ponudi. Sad je došao i na top izvedbe.
Iako u imenima nose zvučne oznake GLC43 i GLC63 S E Performance, ovdje kao i kod nekih prethodnika priča ne ide dalje od četiri cilindra. Mercedes je svoju hrabrost već pokazao ponudivši nešto slično i na drugim modelima, pa i na SL-u.
Tako GLC63 S E Performance nema veze s nekadašnjom atmosferskom zvijeri (M156 – 6.2 V8), nema ni njegovog nasljednika, pa ni nekih motora sa šest cilindra. Ovu SUV grdosiju pokreće 2.0 benzinac s 476 KS i onda na sve dodaje 204 KS i 320 Nm elektromotorne propulzije.
Epilog je okruglih 500 kW ili 680 KS i 1020 Nm okretnog momenta. "Zahvaljujući" pozamašnoj masi ubrzanje do 100 km/h ostaje u domeni 3-4 sekunde, odnosno na 3,5 sekundi, dok je maksimalna brzina postavljena na 275 km/h. Baterija je kapaciteta 6.1 kWh, ima doseg od 12 km, a puni se putem punjača snage 3,7 kW. Ova izvedba teži 2310 kg.
Možda bi zanimljiviji mogao biti AMG GLC 43 koji se oslanja isključivo na 2.0 benzinca s 421 KS i kratkotrajnom pomoći sistema starter generatora s dodatnih 14 KS (i 150 Nm). I ovdje je pogon na sve točkove, a sprint do 100 km/h traje 4.8 sekundi uz limitirani maksimalac od 250 km/h.
Podsjetimo, dosadašnji model istog imena pokretao je 3.0 biturbo V6 s 385 KS i pogađate, imao je iste performanse. Ovaj model teži neznatno ispod dvije tone, a prema službenim podacima troši oko 10 l/100 km.
AMG izvedbe Mercedesa GLC su dakle iste i za coupe izvedbu. Također, iz domene same šasije, ovjesa i pogona nema drugih novosti. Sve je isto osim ponude prostora na stražnjoj klupi što ujedno može biti i jedna ozbiljna prednost klasičnog GLC-a.
Cijene nisu objavljene, ali dobar orijentir je da, kad se radi o klasičnom GLC modelu, slabija izvedba kreće od 86.870 eura u Njemačkoj, odnosno 121.856 eura za snažniju opciju.